1. Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Mă numesc Roxana, am 13 ani și sunt din Sibiu. Sunt o fire glumeața, dar puțin cam egoista, uneori gândindu-mă doar la mine. Sunt șatena deschis, cu ochi căprui și am 1.75 cm.
2. Ce îți place sa faci in timpul liber, in afara de citit?
Îmi place foarte mult să ascult muzica. Uneori mai editez poze și mă plimb pe afara. Stau mult pe telefon și îmi place să învăț cât mai multe despre lucrurile care mă pasioneaza.
3. Daca s-ar face un film cu biografia vieții tale, ce actor te-ar juca?
Greu de zis. Ori Dove Cameron, ori Nina Dobrev, deoarece le apreciez pe amândouă foarte mult.
4. Care este cartea ta preferata de pe wattpad?
„Sedu-l ca să-l ai" de @maramirama. Îmi plac toate cărțile ei.
5. Cum ai descoperit Wattpadul?
L-am descoperit datorită unui grup căruia eram dedicată, un grup pentru trupa „Shot". Eram mare fanâ, iar într-o zi am dat de un link ce ducea pe acesta platformă. Mi s-a părut wow.
6. Ai vrea să faci vreo schimbare acestei aplicații?
Nu. Fiecare e liber să scrie ce vrea.
7. Ce gen de cărți preferi?
Fanfiction-urile.
8. Cat timp petreci citind?
Nu știu exact cât, dar vin zilnic să citesc aici.
9. Ai vreun loc unde obișnuiești sa scrii?
Eu nu scriu, nu este pasiunea mea. Pe aceasta aplicație doar citesc.
10. De unde faci rost de inspirație?
Găsesc inspirație din orice.
11. Ai vrea sa devi o adevarata scriitoare?
Nu, în schimb sunt o adevărată cititoare pe Wattpad.
12. In ce personaj te regăsești cel mai mult, dintr-o carte care nu este de wattpad?
Cred că Elena Gilbert din Jurnalele Vampirilor.
13. Ce te-a determinat sa rămâi pe aceasta aplicație?
Pasiunea pentru citit și curiozitatea, deoarece de fiecare data când făceam pauza, mă tot întrebam ce se mai întâmpla cu cărțile pe care le citesc.— Sara