-Panda23-

91 8 5
                                    

1.Cum te-ai descrie în câteva cuvinte?
Emotivă cu persoanele noi, sociabilă și extrem de prietenoasa.Sunt și nebuna, dar orice persoana are o nebunie a ei, în sensul bun.Ador și citesc și este o pasiune pe care o am de mică, ca și scrisul.
2.Cum ai descoperit Wattpadul?
Wattpad-ul l-am descoperit prin intermediul unei foste colege.Ea citea non-stop cărți de aici și am zis „De ce să nu încerc și eu?".
3.Care este cartea ta preferată de pe wattpad, dar nu numai?
Hmm... sunt extrem de multe cărți pe care le ador, dar cred că pe locul întâi s-ar încadra „Fata de mafiot" scrisă de Ivana Jaya.E o carte incredibila!Din cărțile ce nu se regăsesc pe wattpad, cred ca as alege „Absolut tot"
4.Care este genul tău de cărți preferat?
Dragostea și acțiunea.
5.Preferi să scri cu sau fără muzică?
Depinde de starea mea de spirit, dar deobicei scriu cu muzica.
6.Exista un loc unde scri deobicei?
Deobicei în pat cu mâncarea lângă mine.
7.Preferi cărțile care sunt sau nu digitale?
E cam greu sa răspund aici, îmi place sa țin in mâna o carte, să o răsfoiesc, sa îi simt mirosul, în special atunci când este noua.Totusi, citesc și cărți digitale atunci când vreau neaparat sa mă apuc de o noua carte și nu mai am destula răbdare pentru a o cumpara.
8.Care este scriitorul/scriitoarea ta preferata?
Anna Todd.Ea este cea care m-a facut sa îmi deschid ochii și sa mă gândesc la faptul că, orice îmi propun, pot realiza, chiar dacă este o idee nebuna.
9.Te regăsești în vreunul dintre personajel create de tine?
Da, chiar mă regăsesc.Personajul principal, Rose, este o combinație între mine și prietena mea cea mai buna.A luat de la mine pasiune pentru biologie și faptul ca nu îi plac minciunile, iar de la prietena mea, a luat nebunia, care se va observa mai încolo, în următoarele capitole.
10.Te-ai gândit la o eventuala publicare a cărții „O viața cu minciuni"?
Sincer, da.Putine persoane stiu acest lucru, da da, chiar m-am gândit ca poate, cândva o voi publica.Cred ca este o idee originala care merita.Daca prietena mea are dreptate, cu timpul cartea va deveni mai cunoscuta.

Da, are dreptate.

11.Dacă ai putea extrage un personaj dintr-o carte, care ar fi acela?
Daca ar fi să fac asta cu siguranța l-as alege pe Miles din „Ugly Love".Este unul dintre personajele mele favorite și îl admir foarte mult pentru cum se chinuie el de a trece singur prin toate problemele, este incredibil.Am citit aceasta carte de doua ori, iar de fiecare data m-am îndrăgostit de Miles.
12.Te-ai gândit vreodată ca vei ajunge sa scri o carte?
Nu, niciodată nu m-am gândit ca voi ajunge sa scriu o carte.Acum nici nu îmi vine sa cred ca fac asa ceva.
13.Ai avut momente in care îți doreai sa ștergi cartea?Dacă da, ce sfat le-ai da celor ce trec prin același lucru?
Da, chiar am avut, și încă am.Am avut mai multe cărți postare, dar comentariile răutăcioase m-au facut sa le șterg.Sfatul meu este sa nu se lase descurajati de insulte și sa încerce sa se perfecționeze singuri dacă le place, bineînțeles.

Capitolul a venit mai repede de cât am crezut, asa că ai avut noroc.Sper ca ți-a facut plăcere sa răspunzi întrebărilor din interviu.

-Sara

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum