1. Pentru început, iți poți face o scurta descriere?
Sunt o persoană copilăroasă, dar când este nevoie pot da dovadă de maturitate. Muzica mă inspiră și este o pasiune având în vedere că iau lectii de chitară de doi ani, pian de șapte și canto de vreo trei ani. Sunt o persoană atentă la detalii și mă interesează în mod special partea morală a unui om ci nu cea fizică. Mă împrietenesc repede și mă consider o prietenă bună.
2. Ce genuri muzicale îți plac?
Ador muzica pop. Arianna Grande și Camilla Cabello sunt preferatele mele, dar mai nou am descoperit un gen numit K-pop.
3. Având în vedere ca ai spus ca asculți k-pop, poți da exemplu de câteva trupe pe care le îndrăgești?
BLACKPINK sunt preferatele mele. Dintre cele patru preferata mea este Jennie. Le iubesc melodiile și le apreciez pentru că știu să inducă o anumită stare de spirit prin ce cântă. Pe lângă BLACKPINK, ar mai fi BTS.
4. Te numeri printre persoanele care afirma faptul ca viața lor a fost schimbata datorita k-pop-ului?
Nu pot spune că în viața mea s-a produs o mare schimbare, dar pot spune că există una. Am început să dansez mult mai des și mă mai apucă prin ore să mai fredonez câte o melodie, dar în rest nu cred că s-a produs o schimbare.
5. Dacă ar fi sa alegi între a trăi fără muzică și a trăi fără telefon, ce ai alege?
Aș alege să trăiesc fără telefon pentru că muzica este viața mea. Ascult muzică de când sunt mică și o studiez de la o vârstă fragedă. Oricum, în cazul telefonului am alte alternative cum ar fi tableta, laptopul sau calculatorul.
6. Cumva pasiunea ta pentru muzică este moștenită de la părinții tăi sau de la cineva din familie? Sau ești singurul membru al familiei tale care e înnebunit după muzica?
Mama mea a fost pasionată și încă este de muzică. Dacă stau să mă gândesc mama este îndrăgostită de artă și ea m-a inspirat de mică. Uneori mă întreb cum poate cânta așa de frumos, să danseze așa de bine și să deseneze atât de realistic. Sunt sigură că de la mama moștenesc tot și mi-aș dori ca într-o zi să ajung ca ea.
7. Ți-ai dori sa dai la un liceu specializat pe partea artistica?
Poate pare puțin ciudat, dar nu. La liceu vreau să intru pe filologie bilingv engleză ca apoi la facultate să dau la Drept.
8. Ce te-a îndrumat spre aceasta decizie?
Păi. Tatăl meu este absolvent de drept și întotdeauna am fost fermecată de felul în care îmi explică anumiți termeni. Pe lângă tata, ar mai fi faptul că pentru mine Dreptul m-ar ajuta să le fac oamenilor viața mai bună. Să îi pot ajuta în anumite situații să lămuresc anumite lucruri și să fac dreptate în primul rând. Lumea este plină de nedreptăți și asta mi se pare un lucru prea crud. Mai pe scurt, când m-am gândit să dau la Drept , m-am gândit că orice loc de muncă aș avea după, aș putea ajuta oameni mult mai mult decât în mod normal.
9. Deci părinții tăi sunt practic modele tale în viață. Ai vrea ca, în viitor, copiii tai sa fie la fel de inspirați de tine și de soțul tău cum ești tu de părinții tăi?