Ballerina78

29 4 0
                                    

1.Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Sunt o persoana sensibilă și firava, dar totodata vorbăreață și îndrăzneața. Sunt moldoveanca, asa ca am specific umorul, probabil moștenit de la sora mea. Chiar dacă uneori visez sa fiu în centrul atenției, nu îmi place sa vorbesc de mine, fiind timida. Pun la punct repede cei ce mă jignesc, iar atunci când sunt drăguța, acest lucru se întoarce împotriva mea.
2.Ce îți place sa faci in timpul liber, in afara de citit?
In timpul liber scriu și lucrez foarte mult asupra mea( ce tine de inteligenta emoțională). Încerc mereu să fac ceva nou, sa vizitez locuri noi sau sa îmi petrec timpul cu prietenii. Sunt mereu în căutarea inspirației, acesta fiind motivul pentru care nu stau cuminte acasă.
3.Daca ai putea sa publici numai o carte din cele create de tine, pe care ai alege-o?
Acum lucrez la o noua carte ce va fi publicată în viitor "Ever since London". O modific mereu pentru că întotdeauna găsesc greseli.
4.Care este cartea ta preferata de pe wattpad?
Am multe, dar acesta sunt top 5:
After, Chic, Joker, The strand, The boy who felt nothing.
5.Cum ai descoperit Wattpadul?
În a șasea sau a șaptea când eram cu o colega ce îmi arată aplicația. Prima carte citită aici a fost Pregnant with my brother de Eliza Mezilu. M-am îndrăgostit de carte și de aplicație.
6.Ai vrea să faci vreo schimbare acestei aplicații?
Mi-as dori doar ca scriitorii sa aibă oportunitatea ca cărțile lor sa fie publicate după un anumit număr de voturi și lecturi. Nimic mai mult, o iubesc asa cum este.
7.Ce gen de cărți preferi?
De obicei, cărțile de dragoste, dramatice, cât mai intrigante. Totuși, am și o obsesie pentru cărțile de psihologie, asa că depinde de starea mea.
8.Cat timp petreci citind?
Depinde de cât timp liber am. Dacă am o zi liberă, pot citi toată ziua, în schimb dacă sunt ocupată sunt prea presata de timp pentru a citi mult.
9.Ai vreun loc unde obișnuiești sa scrii?
Camera mea este locatorul meu de inspirație, dar mi-as dori sa scriu pe undeva prin natura. Poate la o terasa cu priveliște frumoasa sau pe plaja. Am încercat de multe ori sa îmi mut locația de scris, dar mereu am eșuat, crezând că îmi voi pierde atenția și ca nu va mai fi distractiv.
10.De unde faci rost de inspirație?
De la muzica, de la multe personalități, consider că fiecare este unic asa ca am ce extrage de la fiecare, astfel ajungând sa îmi creez personajele. Pot primi inspirație și de la o secvența dintr-un video oarecare, o amintire, o fraza sau un film.
11.Ai vrea sa devi o adevarata scriitoare?
Cred ca acesta este unul dintre scopurile mele principale. As vrea sa inspir mai mulți oameni sa devină ceea ce își doresc.
12.In ce personaj te regăsești cel mai mult, dintr-o carte care nu este de wattpad?
Fiecare om este special, iar din cauza stărilor mele complet diferite, te poți aștepta la orice de la mine. Totuși, sunt foarte "girly", asa ca voi zice Carrie din "The Carrie Diaries" de Candace Bushnell cu care mă aseman și la pasiunea pentru moda și scris.
13.Ce te-a determinat sa rămâi pe aceasta aplicație?
Cărțile mele, in primul rând, iar in al doilea, citirea cartilor unice. Încă nu sunt pregătită sa mă de wattpad.

Sper ca ți-a placut interviul, Ballerina78!

-Sara

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum