Andra_Ireen

12 2 0
                                    


1. Pentru început, iți poți face o scurta descriere? 

Sunt o persoană cu o fire destul de vulcanică aș putea spune, dar în ciuda acestui fapt sunt prietenoasă. Îmi place să fac oamenii să zâmbească, să se bucure de lucrurile mărunte. Sunt curioasă și creativă. 


2. Poți descrie sentimentele pe care le ai în momentul în care aduci zâmbetul pe buze persoanelor dragi?

Pur și simplu bucuria lor reprezintă bucuria mea. A vedea o persoană fericită, asta îmi înseninează automat toată ziua. Consider că a te bucura de ceea ce simt cei pe care îi iubești reprezintă cea mai pură formă de fericire. 


3. Ești destul de optimistă din câte observ, dar știi că în viață există și momente dificile, nu? Cum crezi că vei trece peste acestea? 

Într-adevăr, momentele dificile nu sunt punctul meu forte. Dar consider că întotdeauna voi avea lângă mine anumite persoane care mă vor sprijini. Totul va fi bine, la un moment dat. 


4. Nu vreau să fiu eu persoana aia rea care te aduce cu picioarele pe pământ, dar sigur știi că persoanele în viața noastră vin și pleacă. Nimeni nu are un loc stabil și niciodată nu va avea. Până și cele mai mari povești de dragoste ajung să fie spulberate din cauza dezamăgirilor. Întrebarea mea este, ce vei face în momentul în care vei rămâne singură când vei avea cea mai mare nevoie? 

Am rămas de multe ori singura. Da, ai dreptate, sunt momente în care nimeni nu e acolo pentru tine. Cu greu, dar ca orice om, îmi găsesc forța interioară spre a merge mai departe. Nu îmi place să stagnez în situații neplăcute.


5. Îmi place atitudinea ta. Cumva, personajele din cărțile tale, au aceeași mentalitate ca a ta?

Mulțumesc mult! Nu chiar, însă te pot asigura că fiecare personaj din cărți reprezintă o "cărămidă" a personalității mele, mai mult sau mai puțin. 


6. Legat de cărțile tale, ești mulțumită de ceea ce ai reușit să creezi până în prezent?

În mare parte da.


7. Ți-ai dori sa publici una dintre lucrările tale undeva în viitor?

Da, desigur. Aș vrea să public una dintre ele. Totuși, alegerea cărții va aparține cel mai probabil cititorilor. 


8. Ne poți povesti cum ai ajuns pe aceasta platforma?

Știam de Wattpad de mică. Am mai avut câteva cărți scrise, dar pe care le-am șters, în cele din urmă. Știi cum e, cu timpul, gusturile în materie de proză se schimbă. Revenind, acum câțiva ani căutam o "bibliotecă electronică". Și am ajuns aici.


9. Ce impresie ți-a făcut platforma în momentul în care ai descoperit-o?

Mi s-a părut super interesantă


10. Având în vedere diferențele majore pe care le-a suferit wattpadul de-a lungul anilor, ai vrea sa aduci înapoi o anumită eră, sau sa faci o alta schimbare?

Sincer nu aș vrea să schimb nimic, cred că funcțiile standard sunt aceleași. 


11. Cum îți culegi inspirația pentru a scrie?

De cele mai multe ori am nevoie de anumite emoții pentru a scrie fiecare capitol. Iar pe acestea mi le culeg din melodii, fie din anumite filme care îmi plac sau m-au marcat. 


12. Ai obiceiul sa asculți muzica în timp ce scrii sau preferi liniștea ca muza?

Îmi place să ascult muzică atunci când scriu. Dar depinde de circumstanțele în care compun.


13. Ai niște melodii anume pe care le asculți? Dacă da, ne poți spune care?

Da, am. John Frizzell-Little Bastard/James Dean (2001) In my mind-Dynoro & Gigi D'Agostino Jan A.P. Kaczmarek-Unfaithful (piano solo) Jan A.P. Kaczmarek-Triangle


14. De pe wattpad care sunt categoriile tale preferate? Poți da exemplu de câteva cărți din acele categorii? 

Consider că fiecare categorie are farmecul ei. Dar o carte care chiar este impresionantă ar fi "Flori de gheață" 


15. Pentru încheiere, ai câteva cuvinte sa le spui fanilor tăi?

Sfatul meu este următorul: dacă veți dori să descoperiți oamenii ce aparțin de lumea literaturii, citiți cărțile acestora. Opera este cartea de vizita a scriitorului. :)



Mi-a facut placere sa te intervievez!

  Lia







Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum