Thefiredreamgirl

27 3 2
                                    

1. Ce alte pasiuni mai ai în afară de scris?
Îmi place să citesc, să ascult muzică și să îmi petrec timpul cu prietenii mei.

2. Ești de părere că cinematografia este un dușman al literaturii?
Nu, nu cred că este.

3. În ce mod te influențează părerile altora despre tine?
Uneori pozitiv și mai rar negativ, depinde de starea pe care o am.

4. Care sunt motivele pentru care tu urmărești o persoană pe Wattpad?
Urmăresc o persoană pe Wattpad pentru că o cunosc, îmi place cartea persoanei respective sau dacă acesteia îi place la rândul său cartea mea.

5. Ce reprezintă pentru tine Wattpad-ul?
Totul. Bine, nu chiar totul, dar fără ea nu pot trăi. De când am descoperit această aplicație, viața mea s-a schimbat într-o oarecare măsură.

6. Preferi cărțile sau filmele?
Cărțile.

7. Care este citatul tău preferat?
Sincer, nu am niciun citat preferat. Îmi plac majoritatea, iar pe cele de dragoste le ador.

8. Dacă ai publica una dintre cărțile tale, la ce editură ți-ar plăcea să se vândă?
Oricare, dar să fie o editură bună.

9. De care carte scrisă de tine te-ai atașat cel mai mult?
,,Îndrăgostită în prima zi de liceu?".

10. Care sunt scriitorii tăi preferați, cei publicați, atât cât și cei de pe această platformă?
Nu am niciun scriitor preferat.

11. Atunci când ești pe punctul de a lua o carte, ce te convinge mai mult, coperta sau descrierea?
Nici una, nici alta. Înainte să iau o carte, citesc primul capitol și dacă îmi place, iau cartea și citesc mai departe.

12. Care este primul lucru pe care îl faci atunci când te apuci de o lucrare nouă?
Mă gândesc la un titlu atrăgător.

13. Dacă ai avea posibilitatea să fi un personaj din cartea ta preferată, care ar fi acela și de ce tocmai el?
Kate din ,,Băiatul din vecini" pentru că acest personaj are un caracter frumos care îmi este pe plac și mă reprezintă.

- Antonia
- Antonia

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum