LeaArmstrong

253 28 8
                                    

1. Pentru inceput, ai putea să faci o mică descriere a ta?

    Glumeață, umorul nu îmi lipsești niciodată, nici atunci când am probleme. Incredibil de încăpățânată, luptătoare și foarte leneșă. Ador sa dorm, ador trandafiri roșii, dar mai ales zilele ploioase. Îmi place ceaiul mai ceva ca unui englez, îmi place să îmi petrec timpul scriind și privind seriale. Nu îmi place să am multi prieteni, câțiva de încredere ajung. Îmi plac câinii și marele și ador comediile.

2. Cum ai descoperit wattpad-ul?
    
     Wattpad-ul l-am descoperit la școală. S-a întâmplat minunea: colega mea de banca a început să citească.  Îți dai seama că am fost curioasa ce aplicație a făcut-o pe ea să citească atât.

3. Ai un loc preferat unde îți place să scrii?

    Nu am un loc special, însă de cele mai multe ori scriu pe terasă, între florile mamei.

4. Ce te-a determinat să-ți începi prima lucrare?
    
    Nu mai țin minte. Dintotdeauna scriu, unele cărți de pe watt le aveam scrise dinainte și doar a trebuit să-mi fac curaj să le public. Cum ar fi: Căsătorie peste noapte sau caut mama pentru copilul meu le-am scris la 13 ani, când nu prea aveam idee cu ce se mănâncă scrisul

5. Succesul a venit imediat sau ai muncit din greu?

    Mai, nu a venit imediat, dar nici nu a trebuit să muncesc din greu. Datorită amuzamentului și comediei din cărțile mele, acestea au prins destul de repede la public

6. Te-ai gândit să-ți publici una din lucrări în realitate? Sau ai deja una?

    Nu, publicatul nu este de mine! Nu am ajuns la un nivel atât de sus și nu cred că voi ajunge vreodată, încât să public. Scrisul pentru mine este un hobby, o descărcare a emoțiilor mele pe care nu pot sa le aștern decât prin scris

7. Referitor la întrebarea numărul 4, ai avut pe cineva care sa te împingă de la spate?

    Oh da, am întâlnit mulți oameni minunați care m-au ajutat și mă ajută. De exemplu: @IvoDima și @mimieran sunt sfătuitoarele mele in materie de idei. Lor le spun prima dată ideea cărții. @lexinewman20 este cea care îmi dă cele mai bune sfaturi, iar @ingrid-wilde este a doua mea mamă, cea pe care am întâlnit-o cu ajutorul wattpad-ului, atât de mult țin la ea.

8. De unde ești?

    Sunt din Craiova, județul Dolj. Deci olteanca, prin urmare, în cărțile mele predomina perfectul simplu, pe care îl folosesc fara să-mi dau seama.

9. Ai un fel de mâncare preferată?

    În general toată mâncarea care e nesănătoasă e preferata mea.

10. Ce țară ai vrea sa vizitezi daca ai avea ocazia?

    Clar Japonia. Cred că de 5 ani visez să ajung acolo, iar odată și odată, visul meu de va îndeplini cu siguranță.

11. Ce gen de cărți te atrage mai mult?

    Romanele de dragoste și cele cu tenta istorică. Comediile romantice și tot ce are umor.

12. Te-ai gândit vreodată să publici o carte de genul fantasy?

    Nu, am incercat sa scriu, însă nu mă descurc și nici poveștile fantasy nu mă atrag prea mult, sinceră să fiu.

13. Pentru încheiere, poți să ne spui când ai descoperit că ai talent la scris?

    Eram prin clasa a treia și am făcut o compunere. Învățătorului i-a plăcut atât de mult, încât mi-a spus următoarele cuvinte: ,, când o să fii mare, tu sa te faci scriitoare, căci ai stofa de așa ceva în tine. " Sincer, nici nu am idee despre ce a fost acea compunere, însă cuvintele lui mi-au rămas mereu în minte.

     Îți mulțumesc pentru timpul acordat, @LeaArmstrong.

-Raluca
   
   
   
   
   

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum