KristenCrystyna

24 4 0
                                    


1. Ca de început, iți poți face o scurta descriere?

Pentru început...hmm, ce să spun?! Sunt o fire încăpățânată, retrasă; însă care se împrietenește rapid și suferă la fel de repede. Cred că toate astea se datorează și faptului că sunt jumătate româncă și jumătate de origine engleză.


2. Dacă ar fi sa pleci într-o alta tara, unde te-ai duce și de ce?

Probabil m-aș reîntoarce acasă, în Londra. Acolo unde simt că e parte din mine; și unde mi-am lăsat majoritatea cunoștințelor și prietenilor.


3. Ne poți spune care este melodia ta preferata sau ce genuri de muzica asculți? 

Ascult, de obicei, muzica lui Justin Timberlake. Nu știu de ce, dar..am o slăbiciune pentru acest gen de muzică; și pentru el, în mod special.


4. Ai ascultat vreodată XxxTentacion? Dacă da, ai auzit ca a murit?

Nu ascult muzică rapp, însă pe el l-am auzit de câteva ori. Și, să fiu sinceră; n-aș crede că e mort. Probabil e doar o știre, pentru a atrage atenția pulblicului.Adică, eu așa cred. Nu sunt fana lui, sau ceva de genul. E doar o părere.


5. Cum ai descoperit wattpadul?

Mi l-a arătat cineva drag, când am prins-o citind cărți pe site. Apoi, am început să citesc și eu; și...cam asta a fost.


6. Legat de wattpad, ce categorie, din toate câte exista, preferi?Dragoste. Sunt o romantică incurabilă, deci prefer dragostea.


7. Care este cartea ta preferata din categoria pe care ai ales-o?

"Angel și Demonul", scrisă de DumitrescuMarilena


8. Ce îți place mai mult? Sa citești cărți pe wattpad, sau cărți normale?

Acum, fiind în România; prefer să citesc pe wattpad. Sau orice alt site de cărți online. Înainte nu-mi plăcea să citesc. Găseam cărțile ca pe ceva..nu știu, inutil și enervant.Dar, timpul a trecut; iar eu mi-am schimbat părerea. Și sper să nu mi-o schimb la loc.


9. Când scrii îți place să asculți muzica pe fundal, sau preferi liniștea totala?

Liniștea totală, mă relaxează și mă ajută să gândesc. Însă, doar uneori; căci în majoritatea timpului ascult 1D și JT


10. Cum îți culegi inspiratia?

  Inspirația...hmm, din liniște; gânduri, oamenii ce mă înconjoară.....viață.  


11. Ai un utilizator preferat? Ale cărui cărți le adori din tot sufletul?

Da. DumitrescuMarilena, mi se pare...simply the best...adică, foarte bună. Ador scrierile ei.


12. Cand scrii te gandesti la anumite momente din viata ta, la anumite persoane, locuri, timpuri?

Da. Fiecare carte, capitol, și personaj; are ceva din mine și viața mea. Îmi place să combin viața mea, reală; cu ficțiunea. Am scris corect, nu? Încă nu sunt sigură 100% pe anumite cuvinte.


13. Când ți-ai descoperit talentul pentru scris?

Nu-mi amintesc exact când anume, dar știu sigur că a fost în perioada în care am început să citesc pe wattpad. Cred că..la ceva timp, după ce am descoperit site-ul


14. Pentru încheiere, ai câteva cuvinte sa le spui fanilor tai?

Păi, vreau să le mulțumesc pentru că există; și pentru că-mi urmăresc și citesc cărțile.Asta înseamnă enorm pentru mine, și mi-a schimbat modul de a gândi despre ei; față de cum era atunci când am ajuns aici. Promit să dau mereu tot ce e mai bun, și să încerc să nu-i dezamăgesc; vreodată.


Multumesc pentru timpul acordat, imi cer scuze ca a durat atat de mult sa il fac, am intampinat niste probleme si mna...


-Lia 

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum