1. Ce alte pasiuni mai ai în afară de scris?
Nu prea multe, ce e drept. Îmi place să ascult muzică și să citesc. Parcă îmi creez o lume a mea, departe de toate problemele mele, dar și ale oamenilor.2. Ești de părere că cinematografia este un dușman al literaturii?
Nu. Părerea mea este că filmul este o variantă mai puțin sentimentală a cărților. De exemplu, într-o carte, descrierea personajelor mi se pare unul dintre cele mai frumoase lucruri. Pe când într-un film văd direct persoanele din spatele camerei. Ca să fac o mică paranteză, îmi pare rău că filmele mele preferate nu au o variantă scrisă.3. În ce mod te influențează părerile altora despre tine?
În mod pozitiv pot spune, căci mă fac să zâmbesc indiferent de părere. Știu că există oameni care mă plac, cât și oameni care nu mă suportă.4. Ce reprezintă pentru tine Wattpad-ul?
O comunitate minunată unde mă pot exprima, pot întâlni oameni care au aceleași idei ca și mine și un loc unde îți poți crea propia lume.5. În timp ce ești membru pe această platformă, ești de părere că este necesar să te pricepi și la editat?
Da, deoarece trebuie să știi să îți faci măcar o copertă decentă pentru carte.6. Există un anumit subiect pe care îl abordezi în majoritatea cărților scrise de tine încât acestea au elemente și idei comune? Dacă da, care este acela?
Nu cred că am un subiect anume. Poate descrierea culorii ochilor.7. Care este primul lucru pe care îl faci atunci când te apuci de o lucrare nouă?
Încerc să găsesc un titlu și o descriere bună care să se potrivească cu ideea din capul meu. Coperta vine abia după.8. Rodul inspirației izvorăște din orice loc. Când vine vorba de personaje, ce te inspiră în legătură cu ele?
Mă inspir din cărți pe care le-am citit, din viață sau chiar din filme și seriale. Îmi place să iau câte puțin din fiecare personaj pentru a crea ceva nou.9. Care sunt scriitorii tăi preferați, cei publicați, atât cât și cei de pe această platformă?
Printre cei care au cărți publicate se numără Neil Gaiman și Pan Munoz Ryan. Pe Wattpad sunt SmileToTheKiller și XCalypsoX – Georgiana Sandu .10. Scrisul este doar un hobby pentru tine sau vrei să creezi o carieră din acest lucru?
Momentan este un hobby, însă nu cred că pot avea o carieră din asta, plus că am auzit povești despre seriozitatea editurilor din România.11. Care este locația ta preferată atunci când vine vorba să decizi unde se întâmplă acțiunea unei cărți și de ce?
Poate este clișeic, dar prefer orașele, deoarece văd mai multe oportunități.12. Atunci când ești pe punctul de a lua o carte, ce te convinge mai mult, coperta sau descrierea?
Descrierea de obicei, dar au fost și cărți pe care le-am luat datorită coperții.13. Dacă ar fi să îți crești până la apogeu o calitate fizică, morală sau în domeniul scrisului, care ar fi aceea?
Scrisul, deoarece aș putea publica povești.
Mi-aș dori să scriu versuri și multe altele care mie personal mi-ar face plăcere.— Antonia