GraySkyuse

59 6 3
                                    

1.Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Mă numesc Georgiana și îmi place foarte mult sa citesc și sa scriu.Sunt sociabilă, dar mă atașez greu de oameni.Totusi îmi estimez destul de bine valoarea.
2.Ce îți place sa faci in timpul liber, in afara de citit/scris?
Imi place sa joc șah sau sa urmăresc seariale ori anime.De asemene, iubesc sa ascult muzica și sa ies cu prietenii.
3.Daca s-ar face un film cu biografia vieții tale, ce actor te-ar juca?
Ce actor m-ar juca?Nu stiu.E o întrebare dificila.Banuiesc ca cineva care sa semene din punct de vedere fizic cu mine.
4.Care este cartea ta preferata de pe wattpad?
Ar fi Lost de @TheQueenMad, Malakai de @Sinusdelirium și, cam tot ce au scris @AdinaTrandadir și @LeliaVoinea, doua poete minunate.
5.Cum ai descoperit Wattpadul?
Căutam un site cu cărți PDF, și am dat de wattpad, cu impresia ca sunt cărți publicate.Surpriza realității a fost mare, dar placuta.
6.De unde faci rost de inspirație?
Nu eu fac rost de inspirație, ci ea de mine.Eu nu pot scrie la comanda.Depinde foarte mult, mă pot inspira din orice.
7.Ce gen de cărți preferi?
Cred ca istorice, young adults, ficțiune, fantezie, acțiune și poezii.
8.Cat timp petreci citind?
Cât de mult pot, destul de mult.
9.Ai vreun loc unde obișnuiești sa scri?
Nu, scriu și citesc oriunde, dar la scris, prefer sa o fac noaptea.
10.Credeai vreodată ca o sa ajungi sa ai atâția urmăritori?
Sincer, da, chiar mă așteptam.Am muncit foarte mult și apreciez fiecare urmărire.
11.Ai vrea sa devi o adevarata scriitoare?
Sunt o scriitoare adevarata.Scrisul este universul și este totul pentru mine.Port cea mai profunda forma de dragoste cuvintelor.Daca te referi la publicat, da, voi face acel măreț pas, cândva, dar acum mai am de evoluat.
12.Care este scriitoare/scriitorul tău preferat?
Greu de spus fiindcă îmi plac mulți.Iti voi enumera câțiva: John Green, Alexandre Dumas, Nicolae Labes, Mihai Eminescu, Sally Grander etc.
13.În ce personaj creat de tine te regasesti cel mai mult?
Și mai greu.Ma regăsesc un pic în fiecare personaj, dar dacă ar fi sa aleg, cred ca Thorner din „Pecetea celor doua săbii", Jaden din „Storm Black:Eliberarea furtunii" și Blind din „Orbul".

Sper ca ți-a placut interviul GraySkyuse și... mulțumesc ca m-ai ales.

-Sara

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum