--ashes

22 3 0
                                    

  1. Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Îmi place să citesc, ador desenul mai ales atunci când ascult muzica și sunt prietena buna cu serialele.
2. Ce îți place sa faci in timpul liber, in afara de citit?
Sa pictez sau să ies afară cu prietenii.
3. Daca s-ar face un film cu biografia vieții tale, ce actor te-ar juca?
Greu de ales, dar poate Emma Watson.
     4. Care este cartea ta preferata de pe wattpad?
Am multe, nu pot alege.
     5. Cum ai descoperit Wattpadul?
O colega tot scria pe wattpad, iar tot tastând m-am enervat-o și am intrebat-o ce făcea. Așa am ajuns să cer detalii care să mă facă să îmi creez și eu un cont aici.
     6. Ai vrea să faci vreo schimbare acestei aplicații?
As vrea să pot pune distribuția și pe telefon.
     7. Ce gen de cărți preferi?
Vampiri, proza scurta, drama, dragoste și uneori acțiune.
     8. Cat timp petreci citind?
Nu știu pentru că atunci când m-a cuprins povestea cărții, timpul trece repede.
     9. Ai vreun loc unde obișnuiești sa scrii?
În cel mai liniștit și retras loc din casa.
     10. De unde faci rost de inspirație?
Seriale, vise, întâmplat, de peste tot.
     11. Ai vrea sa devi o adevarata scriitoare?
Sincer da, chiar îmi doresc să public o carte în librarii, dar nu știu cât de departe voi ajunge.
     12. In ce personaj te regăsești cel mai mult, dintr-o carte care nu este de wattpad?
În mai multe. De la Laia din Elias și spiona Cărturarilor până la Cath din Fangirl.
     13. Ce te-a determinat sa rămâi pe aceasta aplicație?
Simplul motiv că aici îmi pot crea propia lume departe de cea care este uneori destul de cruda și faptul că aici visele devin realitate odată cu încercările din viața unui personaj.

— Sara

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum