CalinAnabel

19 3 0
                                    

1. Pentru început, poți sa îți faci o mica descriere?

Pai...sunt destul de înaltă. Sunt o persoană supărăcioasă, fiind uneori si foarte serioasă. Imi place sa comunic avand si multi prieteni. Sunt o persoană care e putin naivă dar sunt o prietenă bună la nevoie. Ah, am ochii caprui cea ce nu îmi place. Mereu am iubit ochii verzi. Sunt foarte orgolioasă.


2. Dacă ar fi sa schimbi ceva la aspectul tău fizic ce ai vrea sa schimbi? 

Sincer nu as schimba nimic la mine, deoarece îmi place asa cum sunt.



3. Ce părere ai despre cei care recurg la operații pentru a-și schimba aspectul fizic? 

Nu am nimic cu aceste persoane care recurg la operații pentru a-și schimba aspectul fizic dat fiind faptul ca este corpul lor.



4. În Japonia, când fetele trec printr-o despărțire, au obiceiul sa își taie părul foarte scurt. Tu ai face acest lucru? 

Mi se pare o întrebare foarte interesantă dar eu nu mi-aș tăia parul foarte scurt. Dupa o despartire este normal să suferi, dar doar in cazul in care vrei o schimbare de look presupun ca multe fete ar face asta nu doar pentru acel bărbat. Plus că nu aș face asta deoarece nu imi sta deloc bine cu parul foarte scurt.


5. În viziunea ta, cum ar arăta omul perfect? Poate ai creat deja acest om și este personaj în una din cărțile tale

Nu exista omul perfect, dar daca stau sa îmi imaginez ar fi cu ochii hazel, cu un corp frumos. Destul de inalt dar o persoana sensibila. Zambetul mare si stralucitor, cu o stare de bine mereu. Foarte creativ, avand calități multiple. Destept din fire putând sa se descurce in momentele mai grele. Dar cel mai important ar fi înțelegerea si comunicarea cu cei din jur.


6. Dacă toți oamenii ar fi așa... Ce sa mai spun, Raiul pe Pământ. Dacă ar fi sa împarțim Pământul în două părți, una în care să poată trăi oamenii "răi" și una în care sa poată trăi oamenii "buni", ce fel de persoane crezi ca ar putea fi repartizate în aceste categorii? 

Of, ce intrebare. In partea celor ,,răi,, ar fi oamenii care au gresit in viață si nu recunosc acea greșeală și cei care chiar sunt niste persoane malefice. Iar in partea celor ,,buni,, ar fi cei care greșesc dar își recunosc greșeala, nu neagă o problemă pe care au ei facut-o. Si cei care nu au gresit in viata, plus cei care vor să devină niște persone mai bune.



7. Ne poți povesti cum ai descoperit aceasta platforma?

Prin intermediul unei prietene foarte bune acum 2-3 ani. Imi tot povestea de aceasta aplicație, zicand ca este uimitoare, că îi place foarte mult iar asta m-a facut foarte curioasă sa descopăr aceasta aplicație. Și uite așa am descoperit această platformă pe care pur si simplu o ador.



8. Ai avut o oarecare evoluție, pozitiva sau negativa, de când ai venit prima data aici și pana în prezent? 

Am avut o evoluție pozitivă. Am început sa devin mult mai creativă, sa vad lucrurile altfel decat le vedeam inainte cărțile pe care le-am citit m-au inspirat, dar tot mai am un drum foarte lung până să devin macar un sfert dintr-o scriitoare foarte bună.



9. Ce ne poți spune despre cărțile tale? Ești mândră de ceea ce ai realizat? 

Nu sunt foarte sigura, dar cu multa munca sigur voi fi mandra de lucrarile mele. Inca nu sunt cu adevart bune dar toată lumea învață mereu lucruri noi iar asta se aplica si in cazul meu.



10. Ai vrea în viitor, când vei fi sigură că ai ajuns la perfecțiune, să publici una dintre cărți?

Oricine ar vrea sa publice o carte, chiar și eu. Daca voi considera că este potrivita așteptărilor mele da, daca nu este o carte buna nu aș publica-o. 



11. Ce te-a determinat sa începi sa scrii?

Eu mereu mi-am dorit sa devin o scriitoare de succes dar nu stiam de unde sa incep, iar aceasta aplicatie mi-a ,,deschis calea,, pentru a-mi descoperi talentul la scris.



12. Cam în ce perioada ți-ai descoperit talentul la scris și care a fost prima ta "lucrare" postata pe aceasta platforma?

Prima lucrare pe care am postat-o pe Wattpad a fost in anul 2016, care acum in momentul de față este in ciorne pe alt cont. Talentul la scris mi l-am descoperit acum cativa ani printr-o compunere pe care am facut-o. Mi-a placut atat de mult acel text incat mi-am dezvoltat modul de a scrie si mi-a stârnit interesul pentru scris.



13. De unde îți culegi inspirația pentru a scrie? Cumva te influențează experiențele tale de viata, sau ale altora, sau locurile prin care mergi?

Nu am o inspirație fixă. Mereu mă inspir din toate. Locurile pe care le-am vizitat, întâmplările din viața mea, oamenii pe care îi vad zi de zi și mai ales muzica pe care o ascult în momentul în care scriu.



14. Ai obiceiul sa asculți mereu muzica atunci când scrii sau în unele momente este binevenita liniștea ca muză?

Mereu, dar absolut mereu ascult muzica. Imi da mai multa inspiratie. Nu imi prea place linistea. Intotdeauna trebuie sa ascult ceva, deci muzica este mereu atunci cand scriu.


15. Ai anumite melodii pe care le asculți atunci când scrii? Dacă da, care ar fi acelea?

Da. Imi plac foarte mult cele din filmul "Fifty Shades of Grey" si imi mai plac cele de la Natti Natasha. In rest sunt melodii oarecare.


16. Dintre toate genurile de pe wattpad, care sunt preferatele tale? Ai putea da exemplu de câte o carte din fiecare categorie?

Ador genul,dragoste foarte mult. Iar din acel gen îmi plac cărțile ,,La Stânga Spre Iad,, ,,Legături Predestinate,, ,,SKiN,, ,,Insula Delicvenților,,(toate cele 3 cărți) si ,,Karamel,, 



17. Pentru încheiere, ai câteva cuvinte sa le spui fanilor tăi? 

Pai, nu sunt buna la chestii de genul dar un lucru este sigur...încerc să devin mai bună pentru ei, să devin mai creativă pentru a putea fii apreciată mai mult. Nu este neapărat ceva ce le pot spune direct lor, dar totuși mă exprim altfel. Mulțumesc Lia pentru minunatele întrebări!



Mi-a facut placere sa te intervievez! Daca vei avea vreodata nevoie de ceva, grupul nostru te va ajuta cu mare drag! ^^

  Lia

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum