1. Care este primul lucru pe care îl faci atunci când te apuci de o lucrare nouă?
Primul lucru pe care îl fac atunci când mă apuc de o lucrare nouă este să îi găsesc un titlu potrivit. Asta vine la pachet cu coperta, dar și cu descrierea. De obicei vreau ca totul să fie perfect, pentru a atrage utilizatorul să-mi citească cartea.2. Rodul inspirației izvorăște din orice loc. Când vine vorba de personaje, ce te inspiră în legătură cu ele?
Fiecare personaj are câte o trăsătură de-a mea.
Eu scriu deocamdată o singură carte cu personaje, anume ,,Johana". Atunci când contruiesc un dialog, mă gândesc la ce aș spune eu în locul lor. În viața reală nu sunt chiar atât de nebună sau copilăroasă, dar în scris îmi dau drumul sentimentelor și gândurilor. Exact ce aș vrea să trăiesc, dar nu se poate așa ceva. Acum mai sunt și diferite persoane care mă inspiră, locuri. Pentru fiecare personaj am câte o ,,muză". Poate colega mea de bancă care este foarte supărăcioasă, dar și o fată pe care am cunoscut-o pe Wattpad, anume Timea. Inspirația vine de oriunde, oricând.3. Care sunt scriitorii tăi preferați, cei publicați, atât cât și cei de pe această platformă?
Autorii mei preferați, cei publicați sunt: John Green, Jojo Moyes, J. K. Rowling, Irina Binder, Anna Todd. De pe această platformă sunt: timearebeca, TheQueenMad, LilideVille și AlleS18.4. Scrisul este doar un hobby pentru tine sau vrei să creezi o carieră din acest lucru?
Este doar un hobby pe care îl am de la vârsta de zece ani. Totuși, aș dori să public o carte în viitorul îndepărtat. Nu aș putea să mă fac scriitoare și să trăiesc făcând doar asta, deoarece suntem în România și din câte am văzut, nu se pune mare accent pe potențialul tinerilor scriitori. Dar în visele mele sunt judecătoare ziua – deoarece aceasta este meseria pe care o voi urma – și seara scriitoare de romane romantice, fantezie sau orice alt gen.5. Care este locația ta preferată atunci când vine vorba să decizi unde se întâmplă acțiunea unei cărți și de ce?
Locația mea preferată este Seattle, nu doar când vine vorba de a decide unde să se întâmple acțiunea unei cărți, ci în general. Am învățat câte ceva despre acesta la geografie, iar de atunci îmi vine să scriu în orice carte numai despre Seattle. Am citit multe pasaje despre acest oraș, cu tot cu peisaje și ce fel de locuitori trăiesc acolo. Acum este bine că am un singur roman în prezent, fiindcă altfel m-ar fi văzut lumea scriind doar cu acțiunea cărții în locația precizată.
6. Atunci când ești pe punctul de a lua o carte, ce te convinge mai mult să o cumperi, coperta sau descrierea?
Descrierea mă convinge mai mult. Poate să fie o carte nu foarte bună cu o copertă care mă atrage și de aceea aleg să fac așa.7. Dacă ar fi să îți crești până la apogeu o calitate fizică, morală sau în domeniul scrisului, care ar fi aceea?
Nu știu exact ce să spun, dar dacă ar fi să se întâmple asta, aș alege să devin mai sigură pe mine, nu doar când scriu, ci și în viața de zi cu zi. Am această calitate, doar că uneori sunt izbită de nesiguranță și mă enervează acest fapt, mai ales când el vine în momente cât mai nepotrivite.8. Dacă ai publica una dintre cărțile tale, la ce editură ți-ar plăcea să se vândă și care ar fi acea carte?
Nu știu foarte multe edituri, deci nu cred că ar trebui să mă iau după acest aspect acum. Momentan nu aș publica vreo carte de-a mea, fiindcă vârsta nu mă prea ajută și plus de asta, unele persoane consideră că am un mod de a scrie mai copilăresc. Dat fiind acest aspect, aș aștepta să mă mai dezvolt pe plan psihic, dar și la scris, iar după aceea m-aș gândi dacă aș publica, care ar fi cartea aceea și la care editură.9. De care carte scrisă de tine te-ai atașat cel mai mult?
M-am atașat mult de ,,Johana". Nu știu, nu cred că aş rezista fără să scriu la această carte. O să-mi fie greu mai mult ca sigur când o voi termina.
10. Dacă ai avea posibilitatea să fi un personaj din cartea ta preferată, care ar fi acela și de ce tocmai el?
Aș dori să fiu Louisa Clark, deoarece este un personaj ambițios, copilăros, încăpățânat, inteligent, cu o energie de neimaginat, dar și muncitor. Mereu mi-am dorit să am o viață mai palpitantă, ba chiar una desprinsă din cărți sau filme. Poate fi un gând copilăresc, dar nu am ce face, fiindcă asta gândesc deocamdată. Așa, iar dacă aș avea posibilitatea să mă transform în Louisa, aș face tot posibilul ca Will să nu moară într-un final, astfel încât să fie lângă mine pe tot parcursul vieții.11. Care este citatul tău preferat?
Citatul pe care pur și simplu îl iubesc este acesta: ,,Noi vrem ca universul să ne remarce pe noi, vrem ca universului să-i pese câtuși de puțin de ceea ce ni se întâmplă – nu ideea de a conștientiza viața ca un tot colectiv, ci pe a fiecăruia dintre noi, ca indivizi." – John Green, ,,Sub aceeași stea".12. Preferi cărțile sau filmele?
Uneori îmi place să citesc, deoarece simt cum am nevoie de ceva care să-mi facă ziua mai bună, învățând ceva nou totodată, dar alteori parcă un film este mai bun decât cartea. Acum depinde de starea pe care o am fiindcă, în general, nu pot să aleg între cele două.13. Ce ți-a trezit ,,gustul" pentru literatură?
Când eram mică, pe la vârsta de opt-nouă ani, mă plângeam mereu tatălui meu că primesc teme la limba română numai de redactat compuneri. Cum vedeam că trebuia să fac un text, cum îmi storceam creierii ca să scriu despre o întâmplare mai palpitantă, nu doar despre ceva cu locația la mare sau la munte. Atunci, tata mi-a zis să încep să citesc cărți pentru a-mi îmbogăți imaginația, dar și vocabularul. Uite așa am început cu ,,Aventurile lui Tom Sawyer" și de atunci lista s-a înmulțit până când mi s-a trezit interesul cu adevărat pentru literatură, încât să vreau să am scrisă propia carte.