1. Ne poți face o descriere scurtă despre tine?
Sunt suficient de scundă, încât să nu fiu niciodată luată în serios. Nu m-am îndrăgostit niciodată, deși scriu cărți romantice explicite referitoare la acest sentiment. Singurul meu atașament îl am față de pizza, de care declar că m-am căsătorit de ceva vreme. Sunt o persoană care flirtează mult, fără rușine, dar când vine vorba de a trece la acțiune mă retrag în carapacea mea. Am o gură mare. Dacă nu-mi convine ceva, încep să formulez argumente și să induc omul în eroare. Sunt o actriță bună și pot „prosti" pe oricine, dacă-mi propun. Toți oamenii îmi spun că m-am născut zâmbind, deoarece chiar și atunci când nu îmi dau seama zâmbesc. Și fac foarte multe glume, umorul fiind una dintre calitățile mele. Cânt, deși sunt afonă. Desenez, deși nu mă pricep deloc și gătesc, deși nu deosebesc sarea în mâncare. Sunt rece și egoistă și extraordinar de sinceră, oamenii crezând că sunt o insensibilă. În realitate, sunt sensibilă și plâng din orice. Mă declar a fi o persoană puternică, pentru că am trecut prin multe, dar încă mă simt fragilă și simt nevoia să fiu protejată. Nu am fost niciodată menajată, nici n-am primit totul de-a gata. Am muncit mult pentru fiecare realizare a mea și nu am permis nimănui să nu-mi spună că nu pot face ceva. Am mulți prieteni care ar face orice pentru mine, deoarece brutalul meu adevăr a știut să îndepărteze persoanele superficiale. Sunt o persoană sociabilă, dar îmi place și spațiul meu personal. Tachinările într-o relație mi se par esențiale, la fel și constituirea unui echilibru între imaturitate și maturitate. Mulți mă consideră mult mai matură decât vârsta pe care o am, dar eu mă încăpățânez să le arăt că pot fi un copil. Deseori fac pe proasta, mai degrabă decât să recunosc că aș fi inteligentă. Pot vorbi despre orice subiect, pentru că în timpul liber mă documentez foarte mult. Am mai mulți prieteni băieți, pentru că cumva sunt capabilă să-i înțeleg mai bine.
2. Eu personal ți-am citit 4 cărți (cea cu stupid innocent acum muuult timp și nu mai prea știu nimic, anyway), dar o să încep cu începutul. Când ai început să scrii la „Nyla", ce idee ai avut în cap?
Nu m-am gândit foarte mult la subiectul din „NYLA". A fost ceva venit natural. Câteodată mă simt încolțită de anumite stări ale mele , ce-mi determină cursul creativ. M-am simțit pusă pe șotii, în momentul în care am optat pentru această idee. M-am așezat în fața laptopului și am stat pe gânduri. Cum spuneam, aveam mulți prieteni băieți, care, deși mă exasperau neîncetat, mă făceau să râd. Apoi am creat-o pe Pipe, care este o feministă convinsă, iubește școala, este responsabilă și este prietena a trei drăcușori diferiți. Mereu am considerat că Pipe este de fapt inspirată din mine, căci, oricât de „fată bună" părea, nu se dădea înapoi de la discuții contradictorii. Cei trei crai de la apus, așa cum îi numesc eu, nu au fost inspirați din realitate, cât au fost niște satire la adresa băieților din viața mea. Amadeus a fost creat sub prototipul băiatului rău, care are ceva de spus întotdeauna, care este un clișeu mergător, fără să se implice în relații, cu un câine rău, cu o motocicletă și cu probleme de comportament. Bleid a fost prototipul băiatului popular, care întreține relații sexuale zilnic cu diferite fete, amator de fotbal, cu o iubită cu care are o relație de du-te - vino non-stop și totuși victima unei sarcini nedorite din partea fostei sale prietene. M-am gândit că aceste lucruri se pot întâmpla și în realitate. Mike, cireașa de pe tort, nu ar putea fi încadrat în vreo categorie, pentru că este unic prin felul lui de-a fi. Este aerian, iubește farsele, este plăcut de fete, dar totuși reținut, este prostănac copilăros și urăște pantalonii. Să nu mai spun că naivitatea lui ieșită din comun l-a făcut special. „Nyla" este o carte ce se axează pe parcursul unor tineri spre maturizare și îmbrățișarea unor responsabilități. Am vrut să le arăt cititorilor mei cât este de greu să fii un părinte tânăr, la o vârstă fragedă, fără sprijinul părinților. Bleid și Atlanta au renunțat la visele lor, la cariere, doar pentru că nu au fost atenți atunci când a trebuit.Totodată, NYLA este și o carte bazată pe prietenie. Trio-ul și Pipe trec prin multe lucruri împreună, dar niciodată nu-și pierd respectul și afecțiunea unul față de celălalt. Asta se poate vedea în faptul că băieții nu văd o viață fără Pipe, cum nici ea nu-i lasă la ananghie. Amadeus, spre exemplu, fiind conștient că Pauline are sentimente pentru el, alege să nu distrugă prietenia lor și să se prefacă neștiutor. El este convins că modalitatea sa iresponsabilă și imatură de a trata o relație nu ar face altceva decât să o rănească și cred că aici se conturează foarte bine respectul și afecțiunea amintite mai sus. Deși am pornit de la o stare de-a mea predominantă, s-a transformat într-o lecție de viață.