1. Care este primul lucru pe care îl faci atunci când te apuci de o lucrare nouă?
Păi, mai întâi mă apuca de copertă și descriere. Zăbovesc destul de mult la ele, pentru că vreau să iasă cât de cât bine.2. Rodul inspirației izvorăște din orice loc. Când vine vorba de personaje, ce te inspiră în legătură cu ele?
În general, mă inspiră lumea din jur și viața de zi cu zi, diferite ideologii de oameni; foarte puține lucruri desprinse din propia mea realitate îmi conturează personajele.3. Care sunt scriitorii tăi preferați, cei publicați, atât cât și cei de pe această platformă?
O scriitoare publicată pe care o ador este Jamie McGuire, iar de pe această platformă îmi place foarte mult de Georgiana Sandu – chiar dacă și ea a publicat – și Pufosenie.4. Scrisul este doar un hobby pentru tine sau vrei să creezi o carieră din acest lucru?
Scrisul este un hobby, o pasiune, mai mult. Nu cred că aș fi într-atât de bună la asta încât să o transform într-o carieră. Cert este că scrisul e pasiunea mea și iubesc să scriu pentru oameni, fără a primi ceva în schimb.5. Care este locația ta preferată atunci când vine vorba să decizi unde se întâmplă acțiunea unei cărți și de ce?
Îmi place să transpun acțiunea în țări precum America și Anglia. Îmi oferă un sentiment mai diferit față de acțiune.6. Atunci când ești pe punctul de a lua o carte, ce te convinge mai mult să o cumperi, coperta sau descrierea?
Mai întâi văd coperta, desigur. Dar cu siguranță descrierea este cea care mă face să cumpăr cartea. Dacă îmi face pielea de găină... ea e aleasa!7. Dacă ar fi să îți crești până la apogeu o calitate fizică, morală sau în domeniul scrisului, care ar fi aceea?
Cu siguranță aș vrea să îmi cresc abilitatea de a descrie mai pe larg pentru că încă am niște probleme în ceea ce privește descrierile lungi. Asta m-ar ajuta foarte mult la scris sau poate aș crește ignoranța. Mă afectează cam prea mult lucrurile din jur.8. Dacă ai publica una dintre cărțile tale, la ce editură ți-ar plăcea să se vândă și care ar fi aceea?
Îmi place foarte mult formatul editurii ,,Trei" sau ,,Young Art", deci una dintre ele.9. De care carte scrisă de tine te-ai atașat cel mai mult?
Având în vedere că am scris o serie, de toate. Personajele sunt ca și copiii mei, iar acțiunea parcă face parte din viața mea.10. Care este citatul tău preferat?
,,But life isn't a movie."11. Dacă ai avea posibilitatea să fi un personaj din cartea ta preferată, care ar fi acela și de ce tocmai el?
Hmm, cred că Cath din Fangirl. Mi se pare o persoană inteligentă și foarte perseverentă.12. Preferi cărțile sau filmele?
Amândouă. Ador să văd un film bun la fel de mult pe cât iubesc să citesc o carte bună și să îmi imaginez eu acțiunea.13. Ce alte pasiuni mai ai în afară de scris?
Hmm, nu cred că este o pasiune, dar îmi place să călătoresc mult.Mulțumim pentru interviul acordat!
— Antonia