---Radioactive-

14 5 0
                                    

       1. Ce ți-a trezit ,,gustul" pentru literatură?
       Uram să citesc pentru că nu am găsit niciodată cărți care să mă atragă. Am citit literatură românească veche, opere grele care erau greu de înghițit pentru un copil, așa că am renunțat să mai citesc până la 13 ani – practic și teoretic acum un an – când am vizionat primul film din seria Harry Potter, dupa care am văzut toată seria și mi-am zis: ,,De ce să nu încerc și cărțile?". Așa că am început să citesc cărțile și de acolo am încercat și altele, acesta fiind motivul care mi-a trezit ,,gustul pentru literatură".

      2. Ce alte pasiuni mai ai în afară de scris?
      În afară de scris, îmi place boxul pe care l-am practicat timp de doi ani.

      3. Există un anumit subiect pe care îl abordezi în majoritatea cărților scrise de tine încât acestea au elemente și idei comune? Dacă da, care este acela?
       Da, cred că da. Acest element comun este supranaturalul. Mereu am fost atrasă de acest subiect și tind să îmi îndrept puțin fiecare poveste spre supranatural.

      4. Care sunt scriitorii tăi preferați, cei publicați, atât cât și cei de pe această platformă?
       Scriitori mei preferați sunt J. K. Rowling, una dintre lucrările ei fiind prima pe care am citit-o după destul de mulți ani și Rick Riordan, deoarece cărțile lui cuprind mitologia nordică pe care pur și simplu o ador. De pe această platformă pot zice că m-am îndrăgostit de toate lucrările lui --hell și ale lui ---Abyss-.

       5. Scrisul este doar un hobby pentru tine sau vrei să creezi o carieră din acest lucru?
      Bună întrebare. Deocamdată văd scrisul doar ca pe un hobby, însă poate când voi înainta în vârstă și voi ști ce vreau cu adevărat să fac, voi decide dacă va rămâne un hobby sau va fi și ceva mai mult.

      6. Dacă ar fi să îți crești până la apogeu o calitate fizică, morală sau în domeniul scrisului, care ar fi aceea?
      Nu știu, pur și simplu sunt așa multe calități care ar trebui crescute, dar prefer să mă mulțumesc cu ce am. Pe lângă asta, sunt prea narcisistă ca să cred că ar trebui să îmi cresc o calitate până la apogeu având în vedere că deja cred că sunt acolo.

       7. Care este locația ta preferată atunci când vine vorba să decizi unde se întâmplă acțiunea unei cărți și de ce?
      Nu am nicio locație preferată când vine vorba să decid unde se va întâmpla acțiunea unei cărți.

      8. Dacă ai avea posibilitatea să fi un personaj din cartea ta preferată, care ar fi acela și de ce tocmai el?
      Dacă ar fi să aleg, l-aș alege pe Sirius Black pentru că avem destul de multe în comun. Mă atrage mult povestea lui de viață și cred că ar fi minunat dacă s-ar face o carte după el.

      9. Care este primul lucru pe care îl faci atunci când te apuci de o lucrare nouă?
      Stabilesc o idee clară, aleg drumul poveștii – adică dacă va merge pe supranatural sau nu – după o scriu într-un caiet – am un caiet în care notez orice idee pentru orice carte –.

      10. Rodul inspirației izvorăște din orice loc. Când vine vorba de personaje, ce te inspiră în legătură cu ele?
      Nu pot spune că mă inspiră ceva. Doar ascult o melodie și în timp ce o fac, îmi vine în cap numele, aspectul și personalitatea personajului.

      11. Preferi cărțile sau filmele?
      Îmi plac și cărțile, dar și filmele.

      12. În timp ce ești membru pe această platformă, ești de părere că este necesar să te pricepi și la editat?
      Nu este tocmai necesar, dar totuși ar trebui să ai cunoștințe în acest domeniu, încât să reușești să faci o copertă decentă.

      13. Ce reprezintă pentru tine Wattpad-ul?
      Pentru mine Wattpad-ul înseamnă un loc unde îmi pot exprima creativitatea, unde pot să citesc cărți bune și unde pot lega prietenii cu oameni minunați.

— Antonia 

 

 

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum