1. Care este primul lucru pe care îl faci atunci când te apuci de o lucrare nouă?
Atunci când încep o poveste mai întâi mă documentez pentru a o scrie. Caut un loc potrivit, apoi caut informații despre el. Mă informez cu privire la personaje, apoi le caut trăsăturile potrivite. Apoi, ei bine, depinde despre ce scriu! Dacă încep o poveste care conține, mai mult sau mai puțin, mașini, mă informez foarte bine în acest domeniu, cu toate că știu câte ceva despre ele. Cum în cartea mea ,,Destin neîmplinit" este vorba despre cai, ferme şi afaceri, a trebuit să mă documentez destul de mult. Din punctul meu de vedere, pentru a da viață unei poveşti trebuie să te informezi cu adevărat de tot ceea ce vrei să scrii. Atunci când știi despre acele lucruri, atunci te poți apuca cu adevărat de scris.2. Rodul inspirației izvorăște din orice loc. Când vine vorba despre personaje, ce te inspiră în legătură cu ele?
Mie inspirația îmi vine de oriunde. Ideile de noi lucrări îmi vin mereu, oriunde m-aș afla. Nu trebuie să mă chinui prea mult pentru a scrie o poveste. Personajele, în mare parte, sunt inspirate din viața de zi cu zi. Unele bune, altele destul de rănite, ce au avut multe de îndurat. Prin personajele mele încerc să scot în evidență adevărata viața pe care noi o trăim. Încerc să arăt că nu totul este atât de roz, în oricare categorie socială te-ai afla. Nu pot spune că am cele mai originale personaje, dar încer să le fac diferite, să le creez trăsături unice. Prin personaje trebuie să transmiți ceva celor care citesc ceea ce scrii. Unii se regăsesc cu ușurință în ele, alții nu. Eu cred, de asemenea, că de la personajele pe care noi le creăm oamenii pot învăța ceva bun.3. Care sunt scriitorii tăi preferați, cei publicați, atât cât și cei de pe această platformă?
Sunt mulți scriitori care s-au dezvoltat foarte frumos pe această platformă. Admir talentului Annei Todd şi îi admir cărțile extrem de mult. Pot spune că am adorat After şi încă o ador. De asemenea şi Georgiana Sandu scrie extrem de bine şi are lucrări foarte frumoase. Am citit ,,Prefă-te că mă iubeşti" de două ori şi cred că aş mai putea să o citesc o dată. Sunt foarte multe persoane talentate aici pe care le respect şi cărora le apreciez munca. Acum câțiva ani am citit o triologie superbă ce se numeşte ,, Tratament Special". Sinceră să fiu nu știu cine a scris-o, dar din câte știu, aceste volume sunt acum publicate. Romanele sunt uimitoare! Le recomand cu tot dragul! Autoarea sau autorul acestor cărți este demnă/ demn de apreciat. Pot spune acelaşi lucru și despre Robert ( illusions02) care a scris ,,Death Machine" 1 şi 2. Cărțile sunt originale și foarte frumoase. Sunt foarte multe persoane talentate. Am rămas impresionată şi de povestea Ivonei Dubois, ,,Calypso- Fântâna nemuririi", dar și de poveștile a multor scriitori în devenire. Nu pot spune că am un preferat. Îi admir pe toți în egală măsură.
Dar nu totul se rezumă la Wattpad. Poate că unii o critică, poate că nu, dar Sandra Brown este una dintre cele mai îndrăgite scriitoare. Îi iubesc romanele de dragoste. Sunt cam singurele cărți pe care le-am citit de acest gen! Poveștile ei impresionante. Un alt scriitor pe care îl admir este James Patterson. Iubesc romanul său polițist ,,Detectivul Alex Cross". Îmi place deasemenea şi seria ,,Labirintul" de James Dashner, dar şi cărțile lui Thomas Harris. Toți sunt diferiți. Romanele pe care ei le-au scris m-au inspirat. Îmi aduc aminte că am citit acum câțiva ani o carte ce se numea ,,Astragalul". Această carte a fost scrisă de o deținută. Nu am un gen anume de cărți preferate. Normal că tuturor ne plac cele de dragoste, de acțiune, dar nu sunt decât astea. Sunt multe cărți minunate ce aşteaptă să fie descoperite.4. Scrisul este doar un hobby pentru tine sau vrei să creezi o carieră din asta?
Îmi place foarte mult să scriu, să-mi transpun gândurile și ideile sub forma unei povești, dar sinceră să fiu va rămâne mereu la stadiul de hobby. Fac asta din plăcere, nu pentru că mi se cere. Cred că toți o facem din plăcere. Nu cred că există persoane de pe această platformă, și nu numai, care scriu din obligație. Nu poți scrie din obligație. Este plăcere sau nimic.5. Care este locația ta preferată atunci când vine vorba să decizi unde se întâmplă acțiunea unei cărți și de ce?
Acțiunea, în lucrările mele, are loc în străinătate. Aleg locurile în funcție de conținutul cărții. De multe ori, am ales locuri mai sumbre, cum este în povestea mea ,,Secretele unui demon". Pentru că aveam nevoie de o pădure și un loc cu o legendă bună, am ales pădurea Blackville, o pădure din oraşului Saint John, Canada din apropierea graniței cu America. Am ales orașe precum Kentucky, pentru pajiști, Chicago pentru misterele pe care le ascunde, Miami pentru tentații, Detroit pentru locurile întunecate, şi multe altele. Îmi place să creez un loc al meu prin ceea ce scriu. Un loc diferit, chiar dacă este întâlnit.6. Atunci când ești pe punctul de a lua o carte, ce te convinge mai mult, coperta sau descrierea?
Ambele. Dacă îmi place coperta, citesc și descrierea. Dacă nu, merg pe varianta ,,nu judeca o carte după copertă" și dau o șansă descrierii. Tot ceea ce contează este ca ideea să fie originală, unică și minunată.7. Dacă ar fi să îți crești până la apogeu o calitate fizică, morală sau în domeniul scrisului, care ar fi aceea?
Păi, pot spune că sunt destul de mulțumită cu aspectul meu. Moral, ei bine, nu mi-aș schimba atitudinea pentru nimic în lume. Îmi e bine așa cum sunt. Deci, se pare că a rămas scrisul. Îmi doresc să devin mai bună, să pot transmite mult mai bine ceea ce scriu.8. Dacă ți-ai publica o carte, la ce editură ți-ar plăcea să se vândă?
Asta chiar nu știu! Sunt foarte multe edituri. Depinde și ce mi se recomandă.9. De ce carte scrisă de tine te-ai atașat cel mai mult?
Cam de toate sunt atașată. Fiecare lucrare este diferită. Nu sunt nici măcar același gen.10. Dacă ai avea posibilitatea să fi un personaj din cartea ta preferată, care ar fi acela și de ce tocmai el?
Nu am un personaj anume, dar mi-ar place să fiu independentă și să duc o viață plină de pericole. Nu toate dorim asta?11. Care este citatul tău preferat?
Aici sunt mai multe, dar unul dintre ele este cel pe care îl am pe pagina mea:
,,Cred în noroc. Cu cât muncesc mai mult, cu atât am mai mult noroc!" - Thomas Jefferson12. Preferi cărțile sau filmele?
Ambele, cu toate că atunci când citești o carte îți poți crea propriul film.13. Ce ți-a trezit ,,gustul" pentru literatură?
Chiar nu știu. Am început de când eram mică să scriu, cu toate că uram să citesc. Ciudat, nu? Cu timpul, am început să-mi dau seama că prin lectură îmi pot crea propria mea lume. Pot trăi și pot descoperi lumi pe care nu am cum să le văd în viața reală.
Mulțumesc pentru interviul acordat!– Antonia