1. Ca de inceput, iti poti face o scurta descriere?
Pai, nu sunt prea multe de zis despre mine. Sunt o fire prietenoasă și sociabilă. Sunt ambițioasă, dar nu suficient, pentru ca lenea și somnul ma cam trag în jos. Sunt o persoana deschisă, și cu toate acestea, nu am mulți prieteni, pentru ca majoritatea mi-au demonstrat ca nu pot fi alături de mine în momentele grele, asa cum am fost eu alături de ei. Unele lucruri chiar sunt inexplicabile. Iar ca aspect, sunt doar o alta șatena cu ochi căprui, nimic special. (Bine, trebuie sa menționez ca sunt și pesimistă. O pesimistă convinsă.)
2. Daca ar fi sa pleci intr-o alta tara, unde te-ai duce si de ce?
Țara în care as pleca ar fi Norvegia. Am impresia ca oamenii sunt mai civilizați, sa spun asa, și sistemul lor de învățământ mi se pare mai potrivit pentru elevi. În special pentru asta as vrea. Știu cum e sa trăiești în România sau în orice alta țară din Europa, și pot sa spun ca Norvegia ar fi o adevărată schimbare pentru mine.
3. Ne poti spune care este melodia ta preferata?
Momentan, este "Then" de la Anne-Marie. Le schimb destul de des.
4. Cum ai descoperit wattpad-ul?
La început, ma uitam la youtuberi care citeau povești - cringe - de pe wattpad. După mult timp, am spus: "de ce sa nu încerc și eu sa vad ce povești mai sunt pe acolo?", pentru ca eram pasionata de lectură, și as fi citit orice. Prima dată am intrat pe site. Am început cu ceva cărți, la întâmplare. Apoi, după ce am descoperit aplicația, am început sa citesc cărți care chiar îmi plăceau, și de ale căror personaje m-am atașat, exact ca într-o carte reală.
5. Legat de wattpad, ce categorie, din toate cate exista, preferi?
Dragoste, ficțiune adolescenți și umor sunt preferatele mele, dar cele din categoria "Dragoste" îmi plac cel mai mult.
6. Care este cartea ta preferata din categoria pe care ai ales-o?
Nu am neapărat una preferată, dar una pe care am terminat-o recent și o ador este "Elijah".
7. Ce iti place mai mult? Sa citesti carti pe wattpad, sau carti normale?
Acum câteva zile tocmai citeam o carte, și erau niște replici interesante, la care as fi vrut sa comentez. Apoi mi-am adus aminte ca nu sunt pe wattpad. Clar ca prima categorie.
8. Cand scrii iti place sa asculti muzica pe fundal, sau preferi linistea totala?
Aici e o chestie ciudată. Ziua, am nevoie neapărat de căști și muzică. Altfel, nu pot sa leg o frază. Deși se întâmplă foarte rar sa scriu ziua. De obicei o fac seara, pentru ca întunericul ma liniștește. Atunci, cuvintele îmi vin automat în minte.
Ma simt graaav
9. Cum iti culegi inspiratia?
Inspirația e ceva ce ma caracterizează. Nu prea duc lipsă. De obicei, ma inspir din versurile melodiilor, transformându-le într-o poveste, sau pur și simplu din viața de zi cu zi.
10. Ai un utilizator preferat? Ale carui carti le adori din tot sufletul?
Am mai mulți. Pe primul loc sunt Pufoșenie și BiianccaE, evident.
11. Cand scrii te gandesti la anumite momente din viata ta, la anumite persoane, locuri, timpuri?
Normal. Ceea ce scriu reflecta în totalitate viața mea și tot ce am trăit, sentimentele și gândurile mele. Poate de aceea și Dara din cartea mea este un personaj foarte dificil, exact ca mine. În mintea ei, toate sunt un haos total. În momentele ei rele, nu mai ține cont de ceea ce gândea în urma cu cinci secunde, sau de ce simțea atunci, acționează după cum o taie capul, uneori făcând și opusul a ceea ce își dorea inițial.
12. Cand ti-ai descoperit talentul pentru scris?
În clasa a V-a. Bine, atunci scriam lucruri total diferite, poezii și alte lucruri. Nu descoperisem wattpad-ul. Dar, totuși, a fost un început.
13. Pentru incheiere, ai cateva cuvinte sa le spui fanilor tai?
Ah. Eu nu ii numesc fani. Ii numesc cititori, fără de care noi, scriitorii, nu am avea cum sa evoluăm, sau sa ne bucuram de munca noastră.Le mulțumesc ca își fac timp sa citească ceea ce scriu. Nu prea știu ce altceva as putea sa zic, pentru ca nu sunt bună la discursuri.
Iti multumesc ca ti-ai facut timp sa raspunzi acestor intrebari, sper ca au fost pe placul tau ^^
Lia