1. Ce reprezintă pentru tine Wattpad-ul?
Wattpad-ul reprezintă pentru mine locul unde îmi las imaginația să zboare.2. Ce alte pasiuni mai ai în afară de scris?
Cititul și pictatul, încă de mică am aceste pasiuni.3. Care sunt motivele pentru care tu urmărești o persoană pe Wattpad?
De obicei urmăresc o persoană atunci când îmi place o carte foarte mult și mai vreau să citesc pe viitor de la același autor.4. În ce mod te influențează părerile altora despre tine?
Pot spune că în bine. Încerc să le iau în considerare pe toate, fie bune sau rele.5. Ești de părere că cinematografia este un dușman al literaturii?
După părerea mea, nu.6. Ce ți-a trezit ,,gustul" pentru literatură?
Prietena mea. Înainte nici măcar nu deschideam o carte, dar de când am citit-o pe prima nu mă mai pot opri.7. Preferi cărțile sau filmele?
Cărțile.8. Care este citatul tău preferat?
Citatul meu preferat este din piesa ,,The Tempest" de William Shakespeare: ,,Hell is empty all the devils are here."9. Dacă ai avea posibilitatea să fi un personaj din cartea ta preferată, care ar fi acela și de ce tocmai el?
Cred că aș fi Jane din cartea ,Jane Eyre" de Charlotte Bronte, deoarece este foarte ambițioasă și independentă.10. Care este primul lucru pe care îl faci atunci când te apuci de o lucrare nouă?
Mă gândesc la un titlu potrivit care să stârnească curiozitatea.11. Rodul inspirației izvorăște din orice loc. Când vine vorba de personaje, ce te inspiră în legătură cu ele?
Când vine vorba de personaje, de obicei mă inspir din viața reală.12. Care sunt scriitorii tăi preferați, cei publicați, atât cât și cei de pe această platformă?
Am foarte mulți pe Wattpad, dar cel mai mult îmi plac cărțile autoarei anydanutzu, iar în viața reală este Sara Shepard.13. Scrisul este doar un hobby pentru tine sau vrei să creezi o carieră din acest lucru?
Momentan este doar un hobby. Nu cred că sunt atât de bună la scris pe moment încât să public o carte.— Antonia