1. Care este primul lucru pe care îl faci atunci când te apuci de o lucrare nouă?
Mă gândesc dacă înseamnă ceva pentru mine și cum să explic în cuvinte ceea ce mă face să simt. Aproape mereu am o poezie care îmi descrie sentimentele și chiar subiectul lucrării.2. Rodul inspirației izvorăște din orice loc. Când vine vorba de personaje, ce te inspiră în legătură cu ele?
Sunt inspirată de oamenii din jurul meu și de natură. Cred că fiecare om are o poveste și încerc să îl înțeleg pe fiecare și să scriu despre fiecare. De obicei și mitologia, tot ce ține de zei, spirite, legende și mituri.3. Există un anumit subiect pe care îl abordezi în majoritatea cărților scrise de tine încât acestea au elemente și idei comune? Dacă da, care este acela?
Cred că singurul lucru pe care îl au în comun este partea de analiză psihologică – care este esențială pentru mine –, dar dacă stau să mă mai gândesc, poate și un strop de fantezie.4. În timp ce ești membru pe această platformă, eşti de părere că este necesar să te pricepi şi la editat?
Da. Eu folosesc Photoshop și îmi place mult să îmi editez coperțile și pozele. Este un alt mod de a-mi elibera creativitatea.5. Ce reprezintă pentru tine Wattpad-ul?
Pentru mine, scrisul înseamnă o fericire, iar Wattpad este mijlocul prin care o împărtășesc.6. Ce alte pasiuni mai ai în afară de scris?
Citesc mult – tot ce înseamnă SF și fantasy –, desenez și recent am descoperit pasiunea mea pentru 3D sculpting. Cred că asta le va domina pe toate, având în vedere că o voi face toată viața – am ales facultatea în acest domeniu –.7. Care sunt motivele pentru care tu urmărești o persoană pe Wattpad?
Îmi place cum scrie sau cred că are mult potențial.8. În ce mod te influențează părerile altora despre tine?
În primul rând, eu nu scriu pentru alții și pentru a-i face pe ei fericiți. Nu scriu pentru a oferi ceva ce toată lumea își dorește. Scriu pentru că îmi place și iubesc acest lucru care mă face fericită. Adevărul este că mereu vor exista persoane care nu apreciază ce fac sau care vor fi fascinate de ceea ce creez. Cât timp ceea ce scriu poate ajuta pe cineva în vreun mod, nu mă influențează nimic din ce spun alții.9. Din punctul tău de vedere, cinematografia este sau nu un dușman al literaturii?
În cea mai mare parte da. Uneori filmele realizate după cărți sunt reușite, iar alte ori pierd prea multe detalii și tot farmecul poveștii. Cred că este foarte frumos să ne putem vedea personajele preferate la cinema, dar, din păcate, acțiunea nu este la fel de bine structurată în filme. Nu le putem avea pe toate.10. Ce ți-a trezit ,,gustul" pentru literatură?
Pofta de cunoaștere.11. Preferi cărțile sau filmele?
Cărțile. Mereu e ceva nou, simți alte emoții și înțelegi altfel o carte. Cărțile sunt schimbătoare cu trecerea timpului, iar filmele nu.12. Care este citatul tău preferat?
,,Trandafirii mint
Visele mor."
Lucian Blaga13. Dacă ai avea posibilitatea să fi un personaj din cartea ta preferată, care ar fi acela și de ce tocmai el?
Este greu de zis, nu cred că am o carte preferată și nu îmi doresc să fiu ca personaj, îmi place să fiu individualizată și cred că fiecare caracter este unic, altfel unde mai, este distracția în a citi o carte care nu te face să simți nimic nou?
Totuși, o carte care mi-a schimbat viața este ,,Micul prinț" și cred că doar ne asemănăm prin dorința de cunoaștere și de descoperire a misterelor, a lumii, a oamenilor, frica de a greși și înțelegerea iubirii.
— Antonia