It_is_sunshine_bitch

34 5 3
                                    

1.Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Uneori pot di imposibila. Fiind emotiva, spontana și poate impulsiva, personalitatea mea prostește lumea. Nu pot numi diferită, ținând cont ca uneori înțeleg mai bine geometria decât propia persoana. De ce? Am impresia ca trădătorii sunt victimele, nu eu, iar asta e de admirat. Aleg răul, crezând ca e binele, dar tot eu sufăr. Nu mă plâng, aleg întodeauna provocările chiar de nu sunt pregătită.
2.Ce îți place sa faci in timpul liber, in afara de scris?
Voluntariat, dar despre asta nu pot spune prea multe decât ca ador să fac asta. Mă face să cred ca in afara de mine, mai exista oameni buni. Chiar dacă nu este neaparat un hobby, ci mai mult de atât, asa îmi ocup eu timpul liber.
3.De la ce vârsta ți-ai descoperit pasiunea pentru scris?
Acum mult timp in urma, pe la vreo cinci ani, dar nu am acordat destula atenție pe atunci, asa ca vorbind serios voi zice de la 13 ani.
4.Care este cartea ta preferata de pe wattpad?
Cea mai grea întrebare! Nu m-as putea decide nici de as fi lovită cu nicovala in cap.
5.Cum ai descoperit Wattpadul?
Ca multe alte fete: acum 3 ani aveam o înlocuire cu un nou profesor. Prietena mea citea pe Wattpad „Play Or be played", asa ca am instalat aplicația numai de dragul de a citi cartea. Mi-am dat seama ca pot scrie și eu, asa ca in trei săptămâni am avut trei cărți scrise, va dați seama cum... Astfel am abandonat timp de un an scrisul, dar anul trecut in vara, m-am reapucat de pe un nou cont.
6.Ai vrea să faci vreo schimbare acestei aplicații?
Serios vorbind, aplicația are nevoie de un miracol. In primul rând, aliniatele, in al doilea rând, pozele din mesaje. Exista oameni care lucrează din greu pentru milioane de oameni. Ei pun cărțile la categoriile potrivite, dar ar trebui sa răspundă și la întrebările voastre. Nu vreau sa pomenesc de cărțile mai puțin îndrăgite pentru ca toți începem cu stângul.
7.Ce gen de cărți preferi?
Mă dau in vânt după Fantezie, Istorixe, și SF. Când mă bate tristețea mai citesc și cărți de dragoste, iar când vine plictiseala, cărți cu acțiune.
8.Cat timp petreci citind?
De fiecare data e un alt interval de timp, in special noaptea.
9.Ai vreun loc unde obișnuiești sa scri?
Doar mă așez seara în pat, ideile venind singure la mine. Nu cred ca e vorba de comoditate sau liniște , ci despre cât de limpede gândești in situații fără inspirație. Pot scrie oriunde, nu mă bazez pe un loc.
10.De unde faci rost de inspirație?
Mă infiltreze in personaje gândindu-mă la ce as face eu dacă as fi in locul lor. Nu pot scrie la comanda, acesta fiind un posibil motiv pentru care nu particip la concursuri.
11.Ai vrea sa devi o adevarata scriitoare?
Cred ca toți ne dorim acest lucru, sa lăsam ceva in urma. Vreau ca părinții mei sa fie mândrii de mine.
12.In ce personaj te regăsești cel mai mult, dintr-o carte care nu este de wattpad?
Cred ca mă aseman un pic cu Joseph K din romanul lui Franz Kafka. Chiar și când a fost arestat dintr-un motiv necunoscut, acesta a rămas cu speranța și a și luptat in continuare împotriva justiției. Îl admir mult pe acest scriitor ce îmi trezește emoții de nedescris in urma citirii unei cărți scrise de el.
13.Ce te-a determinat sa rămâi pe aceasta aplicație?
Poate dorința de a excela și de a îmi îndeplini al doilea vis.

Sper ca ți-a placut interviul.

-Sara

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum