Am vazut ca doresti un interviu, ai mai vrea să ti-l iau? Stiu ca a durat destul de mult până să ti-l ia cineva, dar timpul ne mănâncă zilele tutor..
~Desigur~
~Si va inteleg~
Să începem cu întrebăriile!
1. Iti apreciezi aspectul fizic? De ce?
~Fizicul meu este din punct de vedere asa cum ar trebui, nu sunt nici prea slaba, nici prea grasa. Sincer, nici nu stiu ce aș putea răspunde aici, da, sunt mulțumită, și nu mi-as dori să fiu altfel, ma simt bine asa.:))~
2.Ce părere ai despre homosexuali? De ce?
~Sunt de părere că sunt liberi să facă ce simt, iar odată ce aceștia sunt atrași de o persoană de același sex nu mi se pare ceva ieșit din comun, trăim în democrație și nu vad unde este problema la ei. Eu consider ca marea problema intervine la oamenii care-i judeca și-i jignesc intr-un mare fel pentru simplul fapt ca sunt oarecum diferifi.~
3. Ce te motivează în viața?
~Intrebarea asta mi s-a pus în urma cu trei zile chiar de diriginte, a pus-o la toată clasa, iar răspunsul meu nu s-a schimbat; ma motivează visurile mele, căci stiu ca le pot îndeplini și deoarece nu concet ca și lucrurile imposibile pe care mintea mea le are, ci lucrile care pot fi realizate cu multă voința și ambiție.~
4. Cine sau ce te poate rani cel mai mult?
~Mă consder o persoană greu de rănit, nu pun la sufletul totul și nu pun preț prea mare pe părerea oamenilor neimportanți din jurul meu, pentru că, în fond, cu toții suntem liberi să avem diferite păreri despre alții. Unele bune, altele proaste, dar ceva se schimbă când spre exemplu te simți nedreptățit de propria-ți familie. Din nou, o trădare mă poate răni mai ales atunci când vine din partea persoanelor la care te aștepți mai puțin sau minciuna și falsitatea. Două lucruri pe care le detest și uneori reușesc să mă rănească, dar care din păcate sunt peste tot în jurul nostru.~
5. Ce părere ai despre persoale care se uita la anime? De ce?
~Am incercat sa ma uit. Am ramas cu incercatul. Evident nu am nimic cu acele persoane, de ce ai avea ceva cu persoanele care se uita la anime? Pe mine personal nu au reusit sub nici o forma sa ma captiveze.~
6. Ai vre-un hobby? Ce iti place cel mai mult la el?
~Scrisul, cititul, fotografia, cât și editatul atât poze cât și ador să montez unele filmulețe (trailere cum sunt numite pe aici), toate se leagă prin ele printr-un simplu cuvânt: creativitate.În toate necesită această și în toate este esențială. Prin scris, fotografie, editat spui povești, eu așa văd toate aceste lucruri. Îți verși imaginația și creativitatea într-un mod constructiv.~
7. Iti plac animalele? De ce?
~ E puțin spus în a-mi place animalele. Iubesc animalele, uneori mai mult decât oamenii. De la cel mai micuț, până la cel mai mare.(cu excepția meduzelor care a naibii să știu dacă am idee în ce categorie intră, după un incident neplăcut, am o fobie groaznica față de ele). Consider animalele suflete care nu pot comunica cu tine prin limbaj grăit, dar care totuși încearcă prin orice metodă sa-ți fie aproape. Animalele sunt cu mult mai sensibile, loiale și oameni, decât aceștia în sine,după părerea mea. ~
8. Ce te inspiră în tot ce faci?
~Totul. Găsesc inspirație în orice, poate și în cel mai neînsemnat lucru. (asta vorbind strict de scris). Dar dacă vorbim de mine ca și persoană, am persoane care mă inspiră, actrite care mă inspiră și chiar o soră mai mare care o face involuntar. ~
9. Dacă ar fi să mori, care ar fi ultima ta dorință?
~ Dat fiind faptul că mai am o mulțime de lucruri de făcut, sper să se întâmple cât mai târziu, dar ipotetic vorbind, probabil ultima mea dorință ar fi aceea de a-mi fi publicate cărțile (asta dacă nu apuc și le am terminate) măcar să știu că am lăsat ceva în urma mea, de care s-ar bucura oamenii.~
10. Ce părere ai despre femeile dezbrăcate din videoclipuri?
~Mi se par curajoase și îndrăznețe. Eu personal nu aș putea vreodată în viața mea să apar fără pic de inhibiții și pudicitate într-un videoclip goală, mă depășește grav, așa că închei aici.~
11. Ce ai vrea să schimbi la tine? De ce?
~Înălțimea? Da, înălțimea. Mi-aș dorii să fiu mai înaltă. Și stângăcia pe care o am, all the time. ~
12. Cum ai descoperit Wattpad-ul?
~Prietena mea a găsit-o în urma cu doi ani și știind pasiunea mea pentru a citi din acea vreme, mi-a spus de ea, m-am simțit de parcă descoperisem raiul pe pământ.:)) ~
13. Părinții tăi stiu ca ai Wattpad?
~Mama da. Mă susține în ceea ce fac pe această platformă minunată, dar tata nu. Și nici nu-mi prea doresc până când nu voi fi în stare să-i vorbesc și lui despre cartile și subiectele abordate de către mine.~
Gata
~Multumesc pentru interviu~
Multumesc si eu pentru timpul acordat, și scuza-mi stangaciile, acesta e primul meu interviu
Neko-chan