1. Ca de început, iți poți face o scurta descriere?
Sunt o persoană deschisă la orice, îmi place să imi spun părerea chiar si atunci cand nu e dorită. Apreciez orice fel de muncă și in același timp, si creeatorul.
2. Dacă ar fi sa pleci într-o alta tara, unde te-ai duce și de ce?
Aș alege Anglia deoarece imi provoacă o stare de melancolie. Unul din visele mele ar fi sa ma plimb prin Londra, in timpul unei ploi cu o umbrela si sa ma gandesc la cate lucruri s-au schimbat in viata mea.
3. Ne poți spune care este melodia ta preferata?
Eu una apreciez toate genurile muzicale, ascultând din fiecare. Prefer muzica rap/trap însă melodia preferata este " New rules "
4. Cum ai descoperit wattpadul?
Cautam pe magazin play noi aplicații si am gasit-o in top.
5. Legat de wattpad, ce categorie, din toate câte exista, preferi?
Dragoste
6. Care este cartea ta preferata din categoria pe care ai ales-o?
"Nouăzeci de secunde"
7. Ce îți place mai mult? Sa citești cărți pe wattpad, sau cărți normale?
Cărți normale în special dar si cele de pe wattpad ma atrag.
8. Ce te-a inspirat sa îți începi lucrarea intitulata "Nori" ?
Nori a fost prima mea carte de care am fost chiar foarte mandra. M-am gandit la viata mea, viata altora, apoi le-am combinat. Insa rezultatul a fost un esec. Am editat cartea in stilul meu, cu ajutorul sentimentelor.
9. Când ai început sa scrii, te-ai gândit vreodată ca vei avea atât de multe voturi și vizualizări?
Pe atunci, eram cea mai bucuroasa daca primeam 10 voturi sa zic. Niciodata nu mi-am inchipuit ca voi ajunge la un numar atat de mare.
10. Când scrii îți place să asculți muzica pe fundal, sau preferi liniștea totala?
Muzica ma linisteste dar daca o ascult in timp ce scriu/citesc,nu mai pot fi atenta si incep sa fredonez apoi pierzand ideea
11. Cum îți culegi inspiratia?
Inspiratia vine de la sine. Imi vine in gand ceva, adaug alte cateva detalii si vad ce iese. Cu alte cuvinte as putea spune ca muza mea este natura.
12. Ai un utilizator preferat? Ale cărui cărți le adori din tot sufletul?
Utilizatorul preferat este @stoianiuliana15. Pot spune ca imi plac cartile ei dar ma atrag si lucrarile lui GiooNH
13. Când scrii te gândești la anumite momente din viata ta, la anumite persoane, locuri, timpuri? Te-ai gândit la o anumita persoana când ai început sa scrii "Nori" sau ai avut o anumita inspirație venita de nicăieri?
Sincera sa fiu,da. M-am gandit la multe persoane. La fiecare personalitate in parte apoi am ales doar una. Una ce era speciala pentru mine. Si am dat frau sentimentelor iar ele si-au facut de cap alaturi de cuvinte.
14. Pentru încheiere, ai câteva cuvinte sa le spui fanilor tai?
Nu consider ca sunt populara sau ca am fani, dar celor care sa zic, ma admira, le multumesc pentru tot sprijinul acordat, pentru fiecare secunda irosita pentru a-mi citi cartile si pentru ca mi-au fost alaturi si in zilele in care aveam o dispozitie prea negativa
Imi cer scuze ca l-am postat abia acum...
Sper ca ti-au placut intrebarile si ca ti-a facut placere sa raspunzi la ele ^^
Lia