Deny2811

32 3 0
                                    


1. Ca de început, iți poți face o scurta descriere?

Îmi place să îmi aştern ideile pe aceasta platformă online. De când am descoperit Wattpad am dezvoltat o pasiune pentru cititul cărților în special a celor de dragoste.


2. Acum ca ai adus în discuție descoperirea wattpadului, cum ai dat peste aceasta platforma? 

Totul s-a întâmplat foarte repede. Mai auzisem de aceasta aplicație dar nu mă gândisem că aş putea să mă desfăşor şi eu în acest mediu. Şi totuşi într-o zi m-am gândit să îmi aştern ideile pe nişte foi ceea ce am şi făcut. Nu ştiam că pe Wattpad îți poți scrie propia carte pentru că nu mă interesase până atunci. Am citit descrierea aplicației şi am zis de ce să nu încerc. Nu sunt de mult timp pe aici dar pe mine aplicația m-a cucerit.


3. Având în vedere că ai câteva cărți, ai putea să le recomanzi oamenilor de pe wattpad doar o singură carte de-a ta? Una pe care o consideri cea mai bună, sau una care are valoare sentimentala pentru tine? 

Am pus foarte multă valoare sentimentală în cartea ,,Doar noi doi". La început recunosc, a fost o simplă idee pe care am început să o dezvolt dar acum cartea aceasta înseamnă foarte mult pentru mine. Este o carte de dragoste la care încă muncesc şi încerc mai întâi să mă mulțumesc pe mine şi după si pe cititori. Această carte este prima parte a unei serii de povestiri ce se leagă între ele. Şi pot spune că este singura creație a mea de care sunt mulțumită cu adevărat.


4. De unde ți-a venit ideea pentru cartea de care ești atât de mândră? A fost doar o idee care suna bine în capul tău pe moment sau e inspirată din viața ta personala? 

Povestea nu este inspirată din viața reală, dar pot spune că în capul meu nasc fel şi fel de subiecte pentru cărți, unele bune şi unele mai puțin bune. Ideea a venit spontan şi am zis să încerc să fac ceva. Şi din cevaul acesta a luat naştere această poveste.


5. De unde îți iei inspirația pentru a scrie? Ai un loc anume unde îți place să mergi, care îți inspira ceva, sau ceva? Sau poate inspirația vine din cărți, filme, povești ale prietenilor sau orice altceva? 

Păi, mă inspir deseori din filme şi cărți însă încerc să fac totul original, să îmi pun propria amprentă. Un loc preferat nu am. Seara înainte de culcare stau şi mă gândesc ce aş mai putea adăuga, unde poate ar trebui să repar. La mine inspirația poate veni în orice moment.


6. În timp ce scrii ai obiceiul de a asculta muzică pe fundal? Sau preferi liniștea?

Prefer liniștea.


7. Legat de muzică, ai un gen preferat? Și dacă da, poți da exemplu de o melodie de suflet? 

Am mai multe melodii de suflet care îmi dau câteodată starea necesară să scriu. O parte dintre ele ar fi: Lost Frequencies & Netsky- Here with you; Mark Stam-Doar noi; Alan Walker- Diamond Heart.


8. Ai vreun vis ascuns? Ceva ce îți dorești să realizezi din tot sufletul? 

Cred că orice persoană are. De mică mi-am tot schimbat părerea dar acum chiar m-am gândit şi mi-aş dori să devin psiholog.


9. Referitor la această meserie, crezi că poți lucra cu toți oamenii care au diferite boli, crezi că îi poți trata, sau măcar ai putea să le ții în frâu pornirile? 

Eu sunt o persoană cu o răbdare foarte mare mai ales atunci când vreau să ajut din tot sufletul. Deci, cred că aş putea.


10. Unde te-ai vedea peste 10 ani? Vei renunța la pasiunea ta de a scrie cărți de dragoste pe wattpad? Vei ajunge sa publici unele cărți? Îți vei îndeplini visele? Vei avea o familie fericită și veți trăi toți într-o vilă cu piscina? 

E greu să răspund la cum ma voi vedea peste 10 ani. Cu singurață voi continua să scriu cărți pe wattpad pentru că sunt abia la început şi eu nu renunț aşa uşor. Chiar mi-aş dori să îmi public unele dintre cărți. Cu îndeplinirea visurilor de asta sunt sigură pentru că eu când îmi pun ceva în cap nu îmi iese până nu ajung la rezultatul dorit. Când mă gândesc la viitoarea mea familie nu mă gândesc la o vilă cu piscină. Niciodată nu mi-a plăcut luxul pot zice. Eu îmi doresc o familie unită, frumoasă şi neieşită din comun.


11. Având vedere răspunsul tău anterior, te consideri o persoană care ar alege dragostea în locul banilor, am dreptate? Pentru tine nu ar conta cât de bogați ați fi, ar conta doar să îți strângi în brațe persoanele dragi și să îi mulțumești lui Dumnezeu pentru că sunteți împreună 

Da, ai dreptate! Pentru mine banii sunt după iubire. Nu sunt eu cea mai în măsură persoană să vorbesc despre dragoste dar mie îmi place mult mai mult să îți poți arăta sentimentele adevărate față de persoana pe care o iubeşti cu adevărat iar ea să simtă la fel ca tine. Unde există dorință din ambele părți, banii, zic eu, nu mai contează.


12. Care ar fi ultima ta dorință? (când am întrebat asta, o fata mi-a spus ca ar vrea sa moara salvând alta viata) 

Păi, ultima dorință ar fi ca toate chestiile pe care le-am clădit, fie singură fie cu persoanele apropiate, să nu se distrugă. Nici nu ştiu cum să mă exprim ca să pot fi înțeleasă.


13. Ai câteva cuvinte sa le spui "fanilor" tai? Sau poate o rugăminte? Ceva, orice. 

Nu ştiu dacă am nişte fani eu. Mi-aş dori ca(,)cărțile mele să aibe fani. Ce pot să spun...le mulțumesc celor ce îşi sacrifică o parte din timp să-mi citească una din creații. Mulțumesc pentru voturi, nu sunt multe dar pentru mine contează că sunt. Aş vrea să aud şi păreri pe lângă voturi. Mi-ar place să aflu ce vă place sau nu. Aş vrea să comunicăm mai mult. Pupici!



Nu credeam ca le voi publica pe ambele azi, dar viata este plina de surprize! 

Mi-a facut mare placere sa te intervievez, poate cu alta ocazie vom mai sta de vorba! 


- Lia 

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum