1. Ca de început, iți poți face o scurta descriere?Desigur. Mă numesc Gabi, am 16 ani și scriu pe wattpad de aproape doi ani de zile. Îmi place să scriu cărți din diferite domenii, dar din păcate nu prea am timp. Activitățile mele sunt: taekwondo, teatrul, dezbaterile și dădăcitul. Sunt o fire deschisă, merg pe principiul "te tratez cum mă tratezi". Sunt un viitor inginer agronom care va scrie cărți în timpul liber.
2. Legat de meseria ta viitoare, tu ți-ai dorit-o sau a fost impusa de unul dintre părinții tăi?
Eu mi-o doresc, părinții mei nu au control asupra deciizilor mele legate de viitorul meu, nici măcar nu au încercat.
3. Crezi ca vei putea face față și meseriei de viitor și pasiunii tale?
Da, deoarece îmi cunosc potențialul. Eu sunt genul de persoană care merge la sigur, rar risc.
4. Ești o persoana sigura pe sine din câte observ. Ai avut vreodată un moment în care ceva sau cineva te-a făcut sa lași garda la pământ?
Sincer nu îmi amintesc, dar când știu că am greșit sunt gata să îmi asum.
5. Crezi ca ai putea sa devii o scriitoare celebră în viitorul apropiat?
Totul este posibil. Acest lucru depinde doar de evoluția mea şi totodată de voință.
6. Venind vorba de scris, în ce genuri te poți dezvolta cel mai bine?
Momentan mă axez pe supranatural spre fantezie, dar voi scrie cât de curând și în alte domenii, precum: dragoste, aventură şi așa mai departe.
7. Atunci când scrii ai obiceiul sa asculți muzica pe fundal și sa te inspiri din versuri sau preferi liniștea ca muză?
Când scriu prefer liniștea. Vreau să îmi aud doar gândurile în acele momente.
8. Inspirația de unde provine? Ai o persoana specială în viața ta, auzi niște povesti interesante și îți vin idei noi, sau pur și simplu îți vine pe moment?
Inspirația mea este datorată de piticii mei de pe creier. Ea nu vine când vreau eu, vine în cele mai neașteptate momente. De exemplu, spăl vasele, mă relaxez ascultând o melodie și peste câteva momente mintea mea este departe, iar peste câteva momente chiar și un cuvânt mă poate influența să scriu un întreg capitol. O dată am scris un capitol în mașină când eram pe drumul spre bunici care durează in jur de două ore sau adesea scriu cu fratele meu mic pe picioare. Cu alte cuvinte vreau să spun că pentru mine nu contează locul.
Și prefer să fiu cât mai autentică, să am personaje diverse, locuri de care nu ai mai auzit deoarece sunt inventate de mine.
Creaturi de asemenea, le folosesc pe cele de care nu prea ai mai auzit, Olivia care este protagonista cărții mele, de exemplu este o creatură inventată de mine.
Iar dacă folosesc o creatură pe care și alți scriitori o folosesc prefer să îi adaug anumite note personale.9. Legat de cartea ta, ne poți spune cum a început realizarea acestui proiect? Care a fost scânteia care a aprins focul?
Păi eram într-o dimineață, cam pe la orele trei ale zilei, nu aveam pic de somn, mă jucam un joc şi de nicăieri îmi apare o reclamă cu această aplicație. De mică eram pasionată să scriu, aveam jurnale peste jurnale. Instalez aplicația şi apoi încep să îmi dau seama cum stă treaba. Prima dată am început ca un simplu cititor iar apoi mi-am propus mie să scriu o carte, să îmi eliberez creierul de atâtea gânduri.
Am ales categoria supranaturalului şi a ficțiunii generale deoarece asta m-a atras din totdeauna.10. Ești mândră de realizările tale pe aceasta platforma? Ai vrea sa îmbunătățești ceva atât pentru tine cât și pentru cei din jurul tău?
Sunt mândră de mine că am putut modifica cartea mea principală de atâtea ori, însă de fiecare dată mai bine. Sunt mândră că mi-am dezvoltat simțul critic, iar aici mă refer la faptul că pot face deosebirea cu ușurință între o carte bună şi una mai puțin bună. Normal însă că vreau să mă îmbunătățesc pe orice domeniu priviind această aplicație. Consider că mereu este loc pentru mai bine.
11. Spuneai ca atunci când ai descoperit wattpadul ai fost cititor (asa cum toți am fost la rândul nostru). Îți mai aduci aminte care a fost prima carte citită? Sau care au fost sentimentele pe care ți le-a transmis?
Sincer nu îmi mai aduc aminte numele cărții, nu am o memorie excelentă, însă îmi aduc aminte clar că am fost uimită că un copil de vârstă mea a putut scrie o carte întreagă și una destul de bună, acela a fost momentul în care am spus "şi eu pot face asta".
12. Deci, practic, acea carte, și implicit autoarea, ți-au fost exemple în viitoarea ta "carieră". Luând-o prin absurd, dacă ți-ai aduce aminte titlul cărții, ai cauta autoarea și i-ai mulțumi pentru impulsul pe care ți l-a dat?
Desigur, îi sunt recunoscatoare, chiar am încercat să găsesc cartea dar fără niciun rezultat.
13. Dintre toate categoriile existente pe wattpad, ce categorii te atrag pe tine cel mai mult? Ai putea face un fel de clasament?
Locul 1 îi revine supranaturalului.
Locul 2 îi revine fanteziei.
Locul 3 îi revine ficțiunii generale.
Iar pe prima si a doua mențiune sunt clasate acțiunea şi dragostea.
Asta este stric parerea mea personală.14. Ai putea da un exemplu de carte preferată din fiecare categorie aleasă?
La paranormale ( supranatural cum ii spun eu) este "The Night".
Cartea "Blestemul faraonului" am încadrat-o la fantezie.
Cartea "Nova" mi-a placut, aceasta se află la ficțiune generală.
Cartea "El Diablo" la dragoste.
Iar la acțiune am citit "Trei bătăi de inimă".15. Pentru încheiere, ai câteva cuvinte sa le adresezi fanilor tai? Poate un mic anunț referitor la carte?
Aş vrea să le spun că voi posta un nou capitol cât de curând şi că dacă au păreri sau întrebări referitoare la carte aștept cu nerabdare să le răspund tuturor.
Sper ca ți-au plăcut întrebările și ca ți-a făcut placere să răspunzi, mie cu siguranță mi-a făcut placere sa te intervievez ^^
— Lia