1.Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Ma numesc Lumy.Am 14 ani, stau in Timisoara și sunt o fangirl.Ador serialele si cartile.Sunt inalta, am par cret(e o adevarate pacoste câteodata), brunet si ochi căprui.
2.Ce îți place sa faci in timpul liber, in afara de scris?
Singurul motiv pentru care nu postez zilnic la carțile mele e cealalta ocupatie a mea:seriarele de pe Netflix.Am 15 pe lista si e în continua crestere.
3.Te regasesti in vreunul dintre personajele create de tine?Daca da, care?
Mă regăsesc câte putin în aproape fiecare personaj pe care l-am creat.
4.Care este cartea ta preferata de pe wattpad?
Sunt o grămadă.De pe wattpad în română:Călătorul, Malakai, Tuse de nebunie, Trandafirii înfloresc în mai, Greșeala celei alese, Daenerys, Disonant, Onoarea unui criminal, Stringent, Argintăria Sângelui.În engleză: Hide and Seek, Unlock her, Yaroslav's Emissary, Bullet for my Valentine, A loft with desire, In your eyes, Hell on Hells, Mondo Pastello.
*Din cele publicate: toate cartile scrise de Cassandra Clare, seria Lux si Pisicile Razboinice.
Sunt deacord la partea cu Cassandra Clare.
5.Cum ai descoperit Wattpadul?
E o poveste interesanta.Ma mutasem la o alta scoala(acest lucru in clasa a 7-a) si am scris intr-o ora libera pe un caiet.O colega mi-a cerut să-i citesc, iar prietena ei mi-a sugerat wattpadul.De atunci nu mă mai dezlipesc de el.
6.Ai vrea să faci vreo schimbare acestei aplicații?
Da, sa nu mai existe carti cu vloggeri.
7.Ce gen de cărți preferi?
Fantezie, mister, Fanfiction si putin dragoste si SF.
8.Cat timp petreci scriind?
Dacă am o idee care imi place stau si trei ore sa o scriu.
9.Ai vreun loc unde obișnuiești sa scri?
Scriu oriunde am inspiratie.Urasc sa nu pot dezvolta o idee, asa ca atunci cand imi vine, o notez pe un caiet, iar mai incolo o dezvolt.
10.Credeai vreodată ca o sa ajungi sa ai atâția urmăritori?
Da,de cand am inceput să scriu.
11.Ai vrea sa devi o adevarata scriitoare?
Am se devin una cand voi publica o carte.
12.In ce personaj te regăsești cel mai mult, dintr-o carte care nu este de wattpad?
Nu stiu, cred că Callum Hunt, avem aceeasi personalitate.
13.Ce te-a determinat sa rămâi pe aceasta aplicație?
Cartile mele, le iubesc prea mult ca sa le parasesc.
Sper că ti-a facut placere raspunderea la aceste intreabri.
-Sara