CosteaPaula

27 5 1
                                    


1. Pentru început, iți poți face o scurta descriere? 

Păi sunt o fire foarte prietenoasă si sociabilă. Mă atașez repede de persoane, deși de multe ori regret asta. Sunt zodia Pești, deci de aici se poate înțelege ca sunt foarte sensibilă si emotivă. Am 18 ani abia împliniți, sunt șatenă, ochi căprui și destul de înaltă. Sunt o fire foarte calmă, asta enervandu-mi mama. Sunt visătoare. Sunt si foarte încăpățânată si vorbesc incredibil de mult. Cam atât, cred.



2. Având în vedere vârsta pe care o ai, cu siguranță ai în minte creionat o parte din viitorul tău. Ne poți povesti care ar fi unele dintre planurile tale de viitor? 

Am de gând ca după liceu sa urmez medicina sau facultatea de limbi străine. Sau de ce nu ambele? Mereu mi-am dorit sa fiu medic pediatru, plus ca ma înțeleg bine cu copiii. Iar la facultatea de limbi străine, ador engleză si turca si mi-ar placea sa fiu traducător. Acum cine știe?



3. Cred ca ești conștientă de faptul ca medicina este, după părerea mea, cea mai grea facultate. Ești pregătită să îți asumi acest risc totuși? Nu crezi ca vei avea momente în care vei ceda psihic din cauza stresului?

Sunt conștientă ca va fi greu, dar dacă muncești si tragi din greu vei culege roadele. Știi fara sa riști nu câștigi. Poate ca voi ceda uneori, dar voi reuși sa reintru pe linia de plutire.



4. Ești o persoana încrezătoare în propriile tale forțe din câte observ. Ai avut în trecut o întâmplare care ți-a schimbat într-un oarecare mod mentalitatea și te-a întărit sau asa ai fost din totdeauna? 


Acum doi ani. Am avut o relație, o așa zisa relație. La modul ca eram trei zile împreună, o săptămână ne certam si tot așa. De cam douăzeci si doua de ori. Intr-un fel relația asta m-a făcut sa ma maturizez si sa constat ca singura persoana pe care ma pot baza sunt euSi de asemenea m-a făcut sa cred in mine, fiindcă daca eu nu cred in mine nu o sa reușesc niciodată. 



5. Făcând referire la faptul ca ai spus mai sus ca ești emotiva, vei reuși sa îți controlezi emoțiile într-o situație dificilă? Vei întâlni în cadrul medicinei tot felul de probleme, chiar dacă vrei sa mergi pe secția de pediatrie, trebuie să îți poți controla emoțiile. 

Îmi pot gestiona emoțiile destul de bine, iar dacă treaba e serioasă, atunci și eu voi fi serioasă. Uneori îmi mai scapă emoțiile din frâu, dar de obicei emoțiile sunt răspândite prin nervi, dar îmi revin destul de repede. Sunt genul de persoană care trece repede de la o stare la alta.



6. Aceasta abilitate de a trece prin diferite stări într-un timp destul de scurt consideri ca este un avantaj sau un dezavantaj?

Depinde de situație. Uneori de un dezavantaj, fiindcă mama niciodată nu mă crede când îi spun ceva serios și apoi încep să râd. Alteori e un avantaj. Dar după cum am spus, depinde de situație.



7. Această schimbare de stări se regăsește cumva și în comportamentul unuia din personajele tale?

Asta e o întrebare bună. Nu în totalitate. De fapt unele stări de ale mele persistă în personajele mele. Rose este mai mult un vulcan, Noah este mai tot timpul drăguț și iubibil, Emma e o prietenă adevărată cum nu mulți găsesc, Carla este mai mult din mine, e iubibilă, glumeață și rămâne fixată pe ceva, în cazul ei ochii lui Andrei, cât despre Andrei. Andrei e inspirat dintr-un prieten al meu.



8. Ne poți povesti cum ai ajuns pe aceasta platforma?

Mamă! Am ajuns acum aproape cinci ani pe această platformă. Pe 21 martie fac cinci ani. Teoretic am ajuns aici datorită unei recomandări de pe TPU. Căutam să citesc, fiindcă ador să citesc. Și-am căutat pe google, site-uri unde pot citi cărți, iar wattpad-ul mi-a apărut în cale.



9. Cum ai început să scrii cele doua cărți ale tale? Ești mândră de rezultate sau consideri ca poți oricând să evoluezi?

M-a inspirat o prietenă. I-am găsit o carte din întâmplare pe wattpad și m-a fermecat total. Am început apoi să vorbesc cu ea și apoi am început să scriu. Știu că prima mea carte scrisă a fost "Cu un picior în Rai", pe care am șters-o fiindcă nu mi s-a părut bună. Eram sigură că pot mai mult. Am luat o pauză de un an. Apoi am început să scriu "Enigma celor doi ochi verzi", pe care am neglijat-o în ultimele luni. La ea sunt sigură că pot mai mult și am programat pentru vară o reeditare a ei. Ceva nu e bine la ea, dar o să rezolv eu. "Pumnul delicat", pe de altă parte mi se pare destul de bună. Am început să o scriu prin decembrie. Și sincer cel mai mult sunt mândră de ea. E o altfel de carte față de celelalte pe care le-am scris. Și sincer consider că am evoluat mult mai mult față de prima carte. Dar bineînțeles pentru a evolua ai nevoie de sfaturi, iar pentru asta mulțumesc grupurilor de pe facebook pentru sfaturile pe care mi le-au acordat.



10. Cum îți culegi inspirația pentru a scrie? Îți vine atunci când nu te aștepți? Te inspiri din viața unor prieteni? Din anumite locuri?

Inspirația, de obicei, îmi vine din muzică. Dar de asemenea, mă ajută si filmele și întâmplări din viață mea. Intr-un fel fiecare carte are ceva de la mine. Însă sunt fericita sa spun ca nu duc niciodată lipsa de inspirație.


11. Ai dori, dacă ai avea posibilitatea, sa publici una din cărțile tale?

Da. Mi-aș dori sa public cartea Pumnul delicat. Si cine știe? Poate ca o voi publica.



12. Dacă, sa spunem, vei avea succes cu publicarea cărții tale, ai dori sa continui sa scrii și sa publici? De exemplu, pe lângă medicul care vei deveni, ai putea fi în timpul liber o scriitoare. 

Chiar vorbeam cu niște prieteni despre asta. Voi fi un medic, iar in timpul liber aș scrie si aș publica cărți. Ar fi un vis devenit realitate pentru mine.



13. Nu crezi că visele sunt doar o poveste de noapte bună spusă de părinți pentru a încuraja copilul să-și dezvolte imaginația? Până la urmă, realitatea este crudă, cu ce ne mai ajută pe noi visele?

Daca nu ai vise in care sa crezi, nu ai nimic. Bine, nici nu putem sa ne încredem in basme cu printul si prințesă care o sa traiasca pana la adânci bătrâneți împreună. Insa putem sa credem in vise. Unele vise chiar devin realitate, daca crezi cu adevărat in ele. Asa ca visați si credeți in visele voastre.



14. Care ar fi categoriile tale preferate din toate câte există pe wattpad? Ne poți da câte un exemplu de carte din fiecare categorie pe care o alegi?

Dragoste: Încătușați și Mireasa în geaca de blugi. Ficțiune generală: El Diablo. Fantezie: Cronicile unei SHIRAY. Și cam atât cred.



15. Pentru încheiere, ai câteva cuvinte sa le spui fanilor tăi?

Nu consider că am fani. Am doar suflețele dragi. Vreau să le mulțumesc că mă urmăresc și că își rup din propriul lor timp pentru a-mi citi mie cărțile. Vă pup și vă îmbrățișez! Și aveți mare grijă de voi!



Mi-a facut placere sa te intervievez! Daca vei avea vreodata nevoie de ceva, grupul nostru te va ajuta cu mare placere ^^
Lia





Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum