1.Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Sunt o fire destul de intepata, dar și emotivă și foarte curioasa. Sunt destul de sociabilă, dar nu am încredere așa de ușor in oameni, iar când o fac, mă atașez mult de ei. Fizic, nu șut wow, in afara de culoare schimbătoare a ochilor mei: iarna fiind negrii, iar vara fiind căprui deschis.
2.Ce îți place sa faci in timpul liber, in afara de scris?
Am o pasiune pentru muzica și dans. Fac pian săptămânal și chiar dacă nu are legatura cu întrebarea, ador Supranaturalul.
3.Daca s-ar face un film cu biografia vieții tale, ce actor te-ar juca?
Cred că Holland Roden, fiindcă este și actrița mea favorită.
4.Care este cartea ta preferata de pe wattpad?
Nu am o carte preferata, dar îmi place mult Liceul Aplebbey și Printul.
5.Cum ai descoperit Wattpadul?
L-am descoperit de la o prietene în anul 2015.
6.Ai vrea să faci vreo schimbare acestei aplicații?
Nu prea cred.
7.Ce gen de cărți preferi?
Fantezie, Dragoste și Fictiune pentru adolescenți.
8.Cat timp petreci citind?
Seara în jur de doua ore, iar ziua între părți.
9.Ai vreun loc unde obișnuiești sa citesti?
Da, în aer liber, poate într-o pădure.
10.De unde faci rost de inspirație?
Inspiratia îmi vine ori pe moment ori în somn. Adică nu stau mult să mă gândesc, nu de fiecare data.
11.Ai vrea sa devi o adevarata scriitoare?
Da, foarte mult.
12.In ce personaj te regăsești cel mai mult, dintr-o carte care nu este de wattpad?
Cred că Willow din „Îngeri" sau cu Ever din „Evermore".
13.Ce te-a determinat sa rămâi pe aceasta aplicație?
Scrisul, prietenii și cărțile autorilor care merita foarte mult să fie publicate în viața reala.Sper ca ți-a facut plăcere să iei parte la acest interviu.
-Sara