xNemesissxX

27 2 0
                                    


     1. Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Îmi place să îi fac pe cei din jur să zâmbească, sunt o persoana destul de prinsă în propriile gânduri, dar fericită. Ador nopțile de vara, mai ales cele petrecute cu prietenii. De asemenea, iubesc ceaiul din plante.
     2. Ce îți place sa faci in timpul liber, in afara de citit?
Îmi place să mă plimb și bineînțeles să scriu, chiar dacă multe nu sunt postate aici, pe wattpad.
     3. Daca s-ar face un film cu biografia vieții tale, ce actor te-ar juca?
Cred că Mila Kunis, fiindcă mă regăsesc în nebunia acesteia, iar actrița este de nota zece, deci și-ar juca bine rolul.
     4. Care este cartea ta preferata de pe wattpad?
Year 3079 de LiveNiceTimes, pur și simplu datorită talentului și suspansul prin care îi tine pe cititori în suspan, autoarea.
     5. Cum ai descoperit Wattpadul?
Printr-o prietena, acum cinci ani. Fiind o fană a trupei One direction eram entuziasmata când am auzit că exista un site cu povesti despre Harry. Nu regret ziua când am descoperit aceasta platforma.
     6. Ai vrea să faci vreo schimbare acestei aplicații?
Nu, sper doar să nu explodeze din cauza actualizărilor zilnice.
     7. Ce gen de cărți preferi?
Acțiune, dragoste și uneori sf.
     8. Cat timp petreci citind?
Iubesc prea mult cititul, așa ca dacă fac niște calcule, cam 50 de ore pe săptămâna.
     9. Ai vreun loc unde obișnuiești sa scrii?
Noaptea, în camera mea. Dacă e cald afară în hamac. În general, în locuri linistite.
     10. De unde faci rost de inspirație?
Din toate cărțile pe care le citesc, primesc câte un bob de strugure și îmi creez singura o întreaga viță de vie.
     11. Ai vrea sa devi o adevarata scriitoare?
Clar, dar vom vedea cu timpul.
     12. In ce personaj te regăsești cel mai mult, dintr-o carte care nu este de wattpad?
Elizabeth din „Mândrie și prejudecata", deoarece are o fire precauta și dorința de a avea inima încălzită de cineva. De asemenea se poate observa că are șarm, prin inteligența ei.
     13. Ce te-a determinat sa rămâi pe aceasta aplicație?
Comunitatea de oameni frumoși, ce dețin povesti și mai frumoase. Cu aceasta ocazie vreau sa mulțumesc tuturor care îmi citește noua mea carte și care rămân alături de mine pe drumul meu spre creație.

— Sara

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum