1.Spune-ne câteva lucruri despre tine.
Sunt perfecționistă, doresc sa excelez ca și un scriitor. Sunt sinceră, mult prea sinceră. Prefer sa fiu sinceră decât sa mint. Am doisprezece ani.
2.Ce îți place sa faci in timpul liber, in afara de scris?
Sa călătoresc in țara noastră și in țările străine, sa merg la cinema și sa mă întâlnesc cu prietenele. In concluzie, sa mă simt bine.
3.Care este melodia ta preferata?
„Doar noi" interpretata de Alina Eremia și Mark Stam. Melodii in engleza nu prea ascult.
4.Care este cartea ta preferata de pe wattpad?
Este o întrebare grea, dar dacă ar fi sa aleg as zice „ O altfel de iubire" de Timea Rebeca.
5.Cum ai descoperit Wattpadul?
Nu îmi aduc aminte cu exactitate, dar tin minte ca am aflat de aceasta aplicație portocalie de la o colega de a mea, anul trecut, in februarie.
6.Ai vrea să faci vreo schimbare acestei aplicații?
Bineînțeles. As vrea sa dispară cărțile prost scrise din topuri, sunt sătulă de ele.
7.Ce gen de cărți preferi?
In mod normal fantezia, dar de ceva timp și dragoste.
8.Cat timp petreci citind?
Dacă as putea 24/24, dar ținând cont ca nu se poate, jumătate de zi, cam asa.
9.Ai vreun loc unde obișnuiești sa scri?
In dormitor și sufragerie, dar mă și plimb mult in casa.
10.Credeai vreodată ca o sa ajungi sa ai atâția urmăritori?
Nu consider ca sunt atât de mulți, dar da, mă asteptam la cât de mult m-am dezvoltat in jumătate de an.
11.Ai vrea sa devi o adevarata scriitoare?
Desigur. In ciudat vârstei mele fragede cred ca îmi pot îndeplini visul.
12.In ce personaj te regăsești cel mai mult, dintr-o carte care nu este de wattpad?
Meg este copia mea fidela. Personajul principal din „ O bucla in timp" care va apărea in curând in cinematografe.
13.Care este scriitorul/ scriitoarea ta preferata( din viața reala)?
Sabba Tahir.Sper ca ți-a placut interviul. @Nori1098
-Sara