ShinKora

49 3 9
                                    



1. Ca de început, iți poți face o scurta descriere?

Sunt o persoana destul de calma si nu imi place sa ma bag in discutie, imi place sa stau mereu singura. Sunt de asemenea, cand doresc, destul de nebuna, enervanta, stresanta. Sunt si o persoana foarte ciudata.Desigur am si momente in care simt nevoia sa-mi spun parerea!


2. Atunci când ești singură obișnuiești să te gândești la lucrurile care se întâmplă în viața ta de zi cu zi și la cum ai putea sa le schimbi? Sau ești genul de persoana care vrea doar sa rămână singura din cauza faptului ca persoanele din jurul tău te obosesc și îți provoacă neplăceri din toate punctele de vedere? 

Ambele, uneori imi place sa stau singura pentru ca oamenii nu ma inteleg si ma cred neobisnuita. Oamenilor nu le place sa stea cu mine pentru ca sunt genul de om ce nu prea stie sa se distreze. Da, ma obosesc, ma obosesc pentru ca sunt cu un intelect foarte prost desvoltat, dar cine sunt eu sa judec?


3. Dacă ai avea cum, ai vrea să schimbi ceva în viața ta? O alegere din trecut care ți-a schimbat prezentul poate, sau felul tău de a fi... Sunt multe lucruri pe care un om ar vrea să le schimbe dacă ar avea aceasta putere, tu ce ai alege?

Nu stiu daca as schimba ceva, viata mea a fost conceputa asa si nu trebuie schimbata, dar as vrea sa schimb faptul ca le-am dat incredere multor oameni!


4. Legat de încredere, ai obiceiul de a rezolva unele probleme cu ajutorul unor persoane pe care le consideri de încredere, sau tu ești singura persoana pe care te poți baza în aceasta viață?

Cateodata preiau singura situatia pentru ca nu vreau sa indepartez pana si ultimele persoane in care cred, dar cand chiar stiu ca nu ma pot descurca singura apelez la persoanele ce-mi sunt de incredere.


5. Ai avut vreodată momente în care ai făcut orice, absolut orice, pentru a nu îndepărta anumite persoane? 

Nu, in cazul in care persoanele acelea au vrut sa plece de langa mine inseamna ca nu merit ca ele sa fie langa mine sau ele nu merita sa fie langa mine, dar mai putin a doua varianta.


6. Te-a rănit vreodată plecarea unor persoane din viața ta? Sau faci parte din categoria persoanelor care urăsc după ce au fost rănite?

Una dintre persoanele importante din viata mea imi zice ca cer ajutor ironiei dupa ce oamenii pleaca si sunt de acord cu ea. Si chiar asa fac. Pentru a nu simti durere, oricum am ajuns imuna la plecari, am inceput sa fiu ironica si sa fac glume pe treaba asta!


7. Ai avut vreodată momente în care te-ai ascuns în colțul tău uitat de lume și ai ascultat muzica pentru a te calma sau pentru a uita anumite lucruri?

Da, si ca raspunsul sa nu fie prea vag: in general fac asta cand sunt intr-o multime. Stau in coltul meu ascultand muzica si imaginandu-mi ca nu mai e nimeni acolo!


8. Venind vorba de muzica, ai vreun gen preferat? Daca da, poti da exemplu de o melodie de suflet? 

Nu stiu daca e o idee buna sa zic asta, dar da, am un gen de muzica preferat, acela fiind k-pop, korean pop, si o melodie de suflet: I Need U de la BTS. Oricum ascult tot felul de genuri de muzica si sunt deschisa la orice melodie, in aceasta lume sunt doar doua genuri de muzica ce nu imi plac: muzica populara si manelele.

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum