1. Ca de început, iți poți face o scurta descriere?
Bună! Da, sigur. Sunt înaltă, șatenă și cu ochii căprui. Iubesc să scriu, pentru că mă regăsesc în ceia ce fac. Nu scriu, pentru a fi o stea; sau..mai știu eu, ceva de genul; ci o fac din pură pasiune. Scrisul e un fel de..medicament, pentru mine.
2. Dacă ar fi sa pleci într-o alta tara, unde te-ai duce și de ce?
Aș pleca în multe locuri. India-pentru că iubesc modul oamenilor de a se purta, de acolo; SUA-pentru că iubesc felul lor de a fi...par niște oameni cu niște povești super interesante; Anglia-pentru că știu enbgleza, iubesc cultura lor și îmi place să învăț mereu lucruri noi. Cam astea ar fi principalele locuri pe care le iubesc. Oh, da...și să nu uit Turcia. O țară cu o istore, tradiție și povești grozave. Plus oamenii care sunt super.
3. Ne poți spune care este melodia ta preferata?
Greu de spus, pentru că îmi place muzica. Ascult aproape orice, oricând am timp. Dar, o melodie mă atrage la nebunie.E un fel de drog" personal, iar acea melodie este :"Lauv ft DJ SNAKE-A different way"
4. Cum ai descoperit wattpadul?
Întâmplător. Căutam ceva cărți bune de citit, online; și așa am descoperit wattpad-ul. Iar când am văzut cantitatea de cărți de aici, unele interesante; altele grozave; am zis:"sigur. De ce nu?!"
5. Legat de wattpad, ce categorie, din toate câte exista, preferi?
Iubesc vampirii, deci..categoria vampri. Iubesc și celelalte cărți, de aceia scriu aproape orice; însă..am o slăbiciune pentru creaturile cu colți.
6. Care este cartea ta preferata din categoria pe care ai ales-o?
Sânge Rar, de Andreea
7. Ce îți place mai mult? Sa citești cărți pe wattpad, sau cărți normale?
Cred că prima varinată. Mda, am renunțat să mai citesc cărți normale; de ceva vreme. Mai exact, de când m-am căpătat cu "boala wattpad-ului",
8. Când scrii îți place să asculți muzica pe fundal, sau preferi liniștea totala?
Ascult muzica pe youtube. Dacă e gălăgie-gen țipete, sau ceva de genul-, nu mă pot concentra; iar dacă e liniște, nu am inspirație. Muzica e un fel de...rază de inspirație; pentru mine.
9. Cum îți culegi inspiratia?
De obicei, din muzică și seriale. Rar mi se întâmplă să scriu ceva ce îmi doresc; transpus prin ochii personajelor mele. Deci, da. Muzica și serialele; sunt inspirația mea.
10. Ai un utilizator preferat? Ale cărui cărți le adori din tot sufletul?
Nu m-am gândit la asta. Nu cred că am. Citesc orice, atâta timp cât cartea este scrisă ok; și-mi atrage atenția.
11. Când scrii te gândești la anumite momente din viata ta, la anumite persoane, locuri, timpuri?
Da, de cele mai multe ori.Viața mea, e oarecrum..transpusă în cărți.
12. Când ți-ai descoperit talentul pentru scris?
Nu știu dacă-l pot numi talent, însă...după ce am intrat pe site; am încercat să scriu. Ideile au început să curgă rapid, invadândumi mințile; așa că am decis să nu las nimic nescris. De aceia, am și atât de multe cărți.
13. Pentru încheiere, ai câteva cuvinte sa le spui fanilor tai?
În primul rând, vreau să-ți mulțumesc ție pentru întrebări și acordarea șansei de a mă face "prezentă" printre ceilalți oameni de pe site. Apoi, vreau să le mulțumesc tuturor celor care îmi citesc cările și ideile nebune; răsărite peste noapte-vorba vine-și să le cer să nu lase ca ideile mele să moară. Am șters ceva cărți, din cauză că mi-a lipsit inspirația; pe care uneori o iau și din susținerea voastră.
Multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa raspunzi acestor intrebari! Sper ca ti-a facut placere sa participi la acest interviu ! ^^
- Lia