Mulțumesc mult osperanta pentru timpul acordat și pentru faptul că m-ai ales pe mine să îți săvârșesc interviul.
1. Toți scriitorii au o "muză", un obiect sau o persoană care îi inspiră. A ta care este?
Visele sunt cele care mă inspiră. Fosta mea carte "Demonstrația" pe care am șters-o din anumite motive era făcută pe baza viselor. Cu o seară înainte visam, iar a doua zi scriam ceea ce visasem cu o seară înainte.2. Dacă ai fi în pielea personajului principal din cartea ta ce ai face?
Nu am o carte cu personaje. Am doar cărți din categoria #altele.3. Ce îți inspiră citatul lui Victor Hugo despre cărți, " Lectura este ca un foc. Fiecare silabă este o scânteie"?
Nu mă pricep la lucruri sentimentale. Mi se pare un citat frumos.4. Care crezi că este cel mai talentat scriitor contemporan? De ce?
Rachel Renee Russell, scriitoarea celor zece volume "Jurnalul unei puștoaice". Mi se pare o scriitoare talentată pentru că se apropie foarte mult, poate chiar cel mai mult de gândirea copiilor de azi, îi face pe copii să citească, ba chiar pe adolescenți și are un mod de a scrie ușor de citit. De pe Wattpad nu am descoperit încă pe nimeni.5. Să ne imaginăm că ai câștigat un premiu pentru cartea ta. Ce ar cuprinde discursul tău?
Să zicem că aș primi un premiu pentru cartea "Interviuri". Nu cred că mi-aș pregăti un discurs dinainte sau ceva de genul acesta. Sunt o persoană spontană așa că aș spune ceva scurt, frumos și din suflet. Le-aș mulțumi celor care mi-au votat și citit cartea și m-aș bucura.6. Dacă ai deveni profesor/profesoară de literatură la ce fel de cărți ai îndemna elevii? De ce?
Cărți educative, din care au ce învăța și cărți despre viață în principal pentru că le-ar dezvolta mintea.7. Care e cartea ta preferată din copilărie, cea care ți-a dat un țel sau un model în viață?
Nu am avut o carte care să îmi dea un țel sau un model în viață, nici acum nu am. Țelul meu e să fiu eu, deci fac ceea ce îmi doresc.8. Care e marea ta nedumerire referitoare la scrierile marilor autori?
Nu prea am așa ceva, dar cred ca va fi "De ce eu în lecturi au dreptul să facă (,) cacofonii sau alte greșeli de genul?".9 .Ți-ar plăcea o viață plină de cărți? De ce?
Nu cred, îmi place să citesc dar nu mi-aș dori o viață plină de cărți pentru că prefer să trăiesc în prezent și să stau alături de prieteni.10. Când spui "fantezie" la ce te duce gândul?
La ceva fictiv, ceva care nu există în realitatd. Nu știu, cum ar fi un dragon.11. Cu (,) cât înaintăm în vârstă, ne schimbăm preferințele în materie de lectură. Ce fel de cărți crezi că îți vor plăcea peste 10 ani?
Acum îmi plac cele de genul "Jurnalul unei puștoaice" și cele horror. Probabil peste 10 de ani îmi vor plăcea cele de modă, romantice și poate și horror. Eu așa aș vrea.12. Ești genul cărților de dragoste sau a romanelor polițiste?
Nici una nici alta. Nu mă atrag. Dar dacă ar fi să le aleg, le prefer pe cele romantice. Au un stop de ceva interesant.13. Ce sentimente îți stârnesc reacțiile fanilor cărții tale?
Dacă sunt reacții bune, mă bucură foarte tare și mă motivează să continui. Dacă sunt reacții negative, mă ambiționtează și mă fac să mă perfecționez și să îmbunătățesc cartea căci așa poate că o să fie și pe placul lor.Notă:
Plata este un mic follow la contul meu principal emanicoletaa.