1. Ca de început, iți poți face o scurta descriere?
Sunt o persoană foarte extrovertită, îmi place să comunic cu lumea și să împărtășim idei și opinii... Îmi place să pictez și să fac ciclism.
2. Daca ar fi sa pleci intr-o alta tara, care ar fi aceea si de ce?
Îmi place să călătoresc și să vizitez tari, orașe noi. Am fost în multe tari atât din Europa cât și din întreaga lume, dar niciodată nu am ajuns în Australia... Cred că tara în care aș merge dacă aș putea(si chiar am in plan să merg acolo vara asta) este Australia... Vreau să aflu lucruri despre obiceiurile si cultura oamenilor de acolo
3. Ne poți spune care este melodia ta preferata?
Trying not to love you-Nickelback
Aș asculta-o non-stop
4. Cum ai descoperit wattpadul?
În urmă cu aproape patru ani, am văzut la televizor un film despre o fată care avea un jurnal/ blog, nu mai știu exact, și am zis că vreau și eu să scriu într-unul. Căutam un site/aplicație pentru așa ceva, iar atunci am dat peste Wattpad.
5. Legat de wattpad, ce categorie, din toate câte exista, preferi?
Fantezia. Mă simt mult mai atreasă de această categorie, deoarece este una dintre singurele categorii, poate chiar singura, care arată cât de creativi sunt autorii, prin crearea unor lumi noi, adăugarea magiei,etc
6. Care este cartea ta preferata din categoria pe care ai ales-o?
Am multe cărți care-mi stârnesc entuziasmul și curiozitatea de fiecare dată când le citesc și pe care le pot numi preferate, dar dacă ar fi să numesc una, aceea ar fi „ Sânge Întunecat: Legăminte".
7. Ce îți place mai mult? Sa citești cărți pe wattpad, sau cărți normale?
Când spui „căști normale" bănuiesc că te referi la cele tipărite. Aici depinde. Îmi place să citesc cărți de pe platformă pentru că, acolo unde simt că lipsește ceva sau unde este ceva în plus, pot să-mi spun opinia, pot da sfaturi, ceea ce la „cărțile normale" nu pot face. Dar prefer mai mult cărțile tipărite deoarece atunci când le simt în mână știu că acea carte nu va dispărea niciodată, autorul nu o va „șterge", cum se întâmplă de multe ori cu cele de pe Wattpad.
8. Când scrii îți place să asculți muzica pe fundal, sau preferi liniștea totala?
Depinde de dispoziția mea. De regulă ascult muzică pe fundal, atunci când am nevoie de inspirație. Îmi place să ascult muzică medievală, gotică, dar și cea clasică.
9. Cum îți culegi inspiratia?
O iau din muzică, din ceea ce citesc, de aceea citesc foarte mult, și din oamenii care mă înconjoară. Găsesc inspirație în aproape orice.
10. Ai un utilizator preferat? Ale cărui cărți le adori din tot sufletul?
Dintre toți utilizatorii Wattpad-ului, Georgiana A. Petcu este autorul meu preferat.
11. Când scrii te gândești la anumite momente din viata ta, la anumite persoane, locuri, timpuri?
Da! Mereu fac asta. Fiecare personaj din cartea mea are o fărâmă din personalitatea oamenilor cu care îmi petrec timpul. De la prieteni la părinți și chiar și la vânzătorul de la magazinul din colț care întotdeauna închide cu o oră după terminarea programului, deoarece știe că atunci ies copiii de la școală.
12. Când ți-ai descoperit talentul pentru scris?
Scriam de mică. La începutul copilăriei scriam poezii și povestioare pentru școală, iar mai târziu pe la vârsta de 12-13 ani am început să scriu narațiune mai seriose, care să nu se mai rezume doar la prințese și prinți. Acum, la patru ani de atunci, talentul meu pentru scris se vede în ceea ce public pe această platformă și anume în cartea mea „Un altfel de basm: Moștenitoarea".
13. Pentru încheiere, ai câteva cuvinte sa le spui fanilor tai?
Citiți ceea ce vă place nu ceea ce alții citesc. Votați și comentați dacă simțiți nevoia să o faceți. SPUNEȚI-VĂ părerea! Cred că asta este cel mai important. Ascultați-vă inima!
Multumesc pentru timpul acordat! Sper ca ti-a facut placere sa raspunzi acestor intrebari! ^^
- Lia