--Augustina--

40 6 2
                                    

1. Poți să alegi trei cuvinte prin care să îți descrii propiul profil?
Cred că aceste trei cuvinte sunt dezordonat, plictisitor și melancolic.

2. Care este primul lucru pe care îl faci atunci când te apuci de o lucrare nouă?
De obicei fac multe lucruri, dar cel mai important este coperta. Am observat că multe persoane de pe Wattpad judecă o carte după copertă. Nu le pasă dacă conținutul este bun, contează coperta.
De aceea, eu încerc să fac și coperta frumoasă, dar și conținutul bun.

3. Ce alte pasiuni mai ai în afară de scris?
Cred că nu-mi ajung toate degetele la un loc ca să le spun, dar totuși îmi place foarte mult să cânt și să mă uit la filme și seriale.

4. Rodul inspirației izvorăște din orice loc. Când vine vorba de personaje, ce te inspiră în legătură cu ele?
Cred că violența.
Aproape toate personajele mele – femei, bărbați, nu contează – sunt violente. Dar totusi cunosc și sentimentul de iubire.
Violența este peste tot, ea este în noi, eu nu încerc să o ascund. Eu o arăt prin lucrările mele. Nu poți pur și simplu să te prefaci că un anumit lucru nu există, eu nu pot.
De aceea, mereu în cărțile mele fac măcar un personaj violent, plin de ură și de dușmani.
Uneori mă inspir și din viața mea. Sunt persoane ce-mi plac și creez persoane ce se aseamănă cu ei.

5. Dacă ai avea posibilitatea să oferi un interviu, cărui scriitor i l-ai acorda și care ar fi prima ta curiozitate față de acesta?
Cred că acel scriitor este Cassandra Clare.
Aici chiar nu știu, aș dori să o înțreb multe lucruri.
Dar cred că totuși prima întrebare ar fi de unde a luat inspirație pentru seria ,,Intrumente mortale".

6. În timp ce ești membru pe această platformă, ești de părere că este necesar să te pricepi și la editat?
Desigur, trebuie să știi și cum să editezi, nu numai să scrii.

7. Ce reprezintă pentru tine Wattpad-ul?
Pentru mine Wattpad-ul reprezintă întreaga mea viață.
Un univers în care pot creea propia poveste, rea sau bună, nu contează. Un refugiu din care nu aș mai ieși niciodată.
Aici pot fi eu cu adevărat.

8. Care sunt motivele pentru care tu urmărești o persoană pe Wattpad?
Pentru că îmi place ce scrie sau îmi place descrierea. Dar în cele mai multe cazuri, îmi place ce scrie.

9. Ce ți-a trezit ,,gustul" pentru literatură?
Aici chiar m-ai pus într-o situație grea.
Când eram mai mică, nu îmi plăcea să scriu sau să citesc mult.
Până când, la vârsta de unsprezece ani, am găsit o carte care pur și simplu m-a fermecat. Am început să citesc mai mult, astfel creând în jurul meu o lume în care literatura înseamnă totul. Nu am mai dorit să ies din acea lume. Cred că acea carte a trezit atracția mea pentru literatură.
Iar cu timpul am dat de Wattpad și am început să citesc și cărți de aici, de atunci nu mă mai pot dezlipi de cărți.

10. Preferi cărțile sau filmele?
Le prefer pe ambele, nu aș putea fără cărți sau filme.

11. Care este citatul tău preferat?
,,Singurătatea nu e un sentiment atât de rău. E ca liniştea în care se cufundă un copac după ce păsările și-au luat zborul de pe ramurile lui".

12. Dacă ai avea posibilitatea să fi un personaj din cartea ta preferată, care ar fi acela și de ce tocmai el?
Cred că aș vrea să fiu Eva din ,,Trandafirii înfloresc în mai".
Am ales-o pe ea pentru că ambele iubim mașinile și adrenalina. Vreau să fiu ca și ea, rece și curajoasă, să am parte de așa viață.
Chiar dacă știu că așa ceva este chiar imposibil.

13. Dacă ar fi să îți crești până la apogeu o calitate fizică, morală sau în domeniul scrisului, care ar fi aceea?
Cu calitățile fizice și morale nu am nimic. Nu mă încurcă cum sunt.
Dar îmi doresc foarte mult să scriu o carte mai serioasă – chiar acum lucrez la ea – și să o public. Asta e cea mai mare dorință a mea.

Antonia

Interviuri |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum