#PROLOG

7.8K 133 38
                                    

Idę wraz z siostrą Emily w nieznanym kierunku, znowu musimy uciekać z domu. Czemu? No właśnie znowu rodzice nam zrobili krzywdę. Mam dość spore śiniaki, tak samo jak moja siostra tylko, że ona ma większe odemnie. Maskujemy to tylko za pomocą Make up. Matka Ally nie jest nami zainteresowana, dla niej liczy się praca. Gdy tylko zbliżamy się do jej gabinetu, albo się nad nami znęca tak że śiniaki nam robi albo zamyka nas, tak jest pracoholikiem. Na plecach, na nogach trochę na ramionach mamy śiniaki. Uciekłyśmy z domu wraz z moją siostrą dlatego, że moja siostra znalazła list zaadresowane właśnie do mnie. Ojciec gdy zobaczył Emily, że ma w rękach kopertę wściekł się, chciał już się znęcać, ale Emily zaczarowała go różdzką tak, że nie mógł się ruszyć nie miałyśmy wyboru więc uciekłyśmy. Moja siostra jest uczennicą Hogwartu zawsze jest tam gdy zaczyna się rok szkolny, a ja zostaje sama z znienawidzonymi rodzicami. Właśnie teraz zatrzymałyśmy się:
-Dlaczego wzięłaś tą głupią kopertę mogłaś zapomnieć wtedy by nie było tego... - Powiedziałam zdyszana, biegiem.
-Musisz to otwożyć.. - Podała mi kopertę niepewnie wzięłam ją do rąk, ale zawachałam się powoli otwożyłam było w kopercie dwa pergaminy a w jednej było napisane tak:
Szanowna Pani Newton,
Mamy przyjemność poinformowania Panią, że została Pani przyjęta do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Pójdzie pani jednak do klasy trzeciej. Dołączamy listę niezbędnych książek i wyposażenia.
Rok szkolny rozpoczyna się 1 września. Oczekujemy pańskiej sowy nie póżniej niż 31 lipca.
Z wyrazami szacunku,
Minerva McGonagal, zastępca dyrektora.
A w drugiej lista wyposażenia...
-Czy... Ty... Sugerujesz, że też jestem czarownic ą tak jak ty? -Powiedziałam zszokowana a jednocześnie szczęśliwa.
-Tak Sus jesteś czarownicą tak jak ja!- przytuliła mnie do siebie.
-Kocham cie siostrzyczko- odezwałam się od niej bardzo szczęśliwa marzyłam o takiej informacji więc będę mogła wyrwać się z tego domu.
-Tylko gdzie my znajdziemy, potrzebne mi żeczy... - spojżałam jej w oczy lekko rozczarowana.
-Teleportujemy się na pokątną o 9 masz być wyszykowana, jeszcze dziś się pakujemy bo pojutrze wyjeżdzamy.
-Już pojutrze?! - nawet nie wiedziałam kiedy skączyły się wakacje.
-Tak wiem, a teraz chodźmy bo będziemy mieli ochrzan... - powiedziała skruszonym głosem
-Ejj nie snuć sie jesteś tylko ode mnie 3 lata starsza, a już płaczesz! - przytuliłam ją mocno.
-Masz rację chodźmy już a jeszcze jedno jeśli mnie zabraknie, albo ktoś cię skrzywdzi, znajdę go i uduszę... - uśmiechnęła się lekko odrywając się odemnie.
-To co idziemy?-zapytałam.
-Jasne! - poszliśmy do domu a potem poszliśmy do pokoju niezauważalne na szczęście, wzięłam wielki kufer i zaczęłam się pakować. Siostra pomogła mi układać ciuchy. Gdy skączyłyśmy się pakować obie. Poszłam do łazienki umyłam się i założyłam piżame, poszłam do pokoju wtryniłam się pod kordłę. Słyszałam jak ojciec wydał się na Emily on krzyczał na nią, a ona na niego. Wreszcie siostra się postawiła mu.
                         COŚ O MNIE
Nazywam się Susanna Newton mam 13 lat jestem ciemną blądynką o długości do bioder i mam oliwkowe oczy. (Dowie się, że ma czystą krew). Jestem leniwa, uczciwa, troskliwa, toważyska, Wredna (dla niektórych) . Lubię rysować i pisać spędzać czas z siostrą (Nie ma jak narazie koleżanek).
                      COŚ O SIOSTRZE
Mam siostrę o imieniu Emily ma 16 lat i uczęszcza do Hogwartu. Ma krótkie brązowe włosy są lekko kręcone. Oczy ma koloru niebieskiego. Jest pomysłowa, kochana, opiekuńcza, wrażliwa itd przydzielono ją do Rawenclawu.
                       COŚ O MAMIE
Mama ma na imię Ally. Jest wysoką czarnowłosą kobietą ma 39 lat a wygląda na 28 ma jasną cerę (tak jak każdy). I ma brązowe oczy. Kocha spędzać czas w pracy nienawidzi odrywac się od niej często się na nas wyżywa.
                     COŚ O TACIE
Mój tata ma na imię Edward (😏😏) ma ciemne bląd włosy w nieładzie co dodaje mi uroku osobistego. Ma Czarne oczy jak węgiel, nigdy jeszcze takich nie spotkałam jak mojego taty oczy. Jest tak jakby alkoholikiem wyrywa się do klubów itp a wraca rano o 7.
Hejka💖
No dobrze myślę, że zachęciłam do dalszego czytania przepraszam za wszystkie błędy!! Nie da się ich uniknąć niestety!! Wene na następny rozdział
(miły komentarz+oddanie głosu=motywacja)
Dozobaczenia 💞
                               QueenRawenclaw

          (ROZDZIAŁ POPRAWIONY)

I nic nas nie rozłączy... //Cedrik Diggory Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz