Rozdział 43- Nie Jesteś Święta..

594 30 14
                                    

Nie wiem ile czasu się całowałliśmy czas przestał dlanie istnieć. Dlaczego? Nie wiem mam wielkie poczucie winy. Czuję się jak bym zdradziła Cedrika, ale już przecież nie jesteśmy razem. Oderwałam się od niego i zarumieniłam się chłopak zauważył to i posłał mi szczery uśmiech?
-No widać, że nie jesteś taka święta- powiedział przegryzając mi wargę a do sali weszła Luna i profesor Snape.
-Newton Malfoy! nie czas na romanse! - krzyknął oschle.
-Przepraszam profesorze- wybąkałam Luna była zszokowana co zobaczyła, stała jak wryta w ziemię.
-Lovegood nie stuj tak bezczynnie, tylko zabieraj się do roboty- warknął profesor.
-T...Tak jest panie profesorze- wymusiła z siebie.
-Za dziesięć minut ma być wszystko zrobione zrozumiano? - przytakneliśmy i zaczęliśmy brać się do pracy. Profesor wyszedł z sali a Luna podeszła do mnie bliżej.
-Co.. Co to miało być?! - zapytała.
-Nic - odpowiedziałam szybko.
-Dobra nie wnikam nic nie widziałam- odpowiedziała.
Po wymianie zdań zaczeliśmy szybko brać się za szorowania kociołków. Poszłam po kociołka, który był na końcu sali. Podeszłam schyliłam się poczułam momentalnie dłonie na mojej tali. Odwróciłam się i zobaczyłam jasną czuprynę.
-Draco- powiedziałam cicho.
-Cholernie mnie pociągasz- powiedział delikatnie dotykając mojej szyji swoimi ustami.
-Uspokój się- powiedziałam biorąc kociołek.
-Muszę Ci coś powiedzieć - zaczoł patrząc się w moje oczy, a ja poczułam jak się lekko rumienieję.
-Chciałbym żebyś była moją dziewczyną, droga Sus zostaniesz moją i tylko moją dziewczyną? - powiedział a ja nie wiedziałam co odpowiedzieć.
-Ja... Ja.. Ja nie.. Ja nie wiem.
-Proszę ja cię nie skrzywdzę daj mi szanse- błagał nalegał na kolanach.
-Wstań proszę wstań! - powiedziałam rozejrzałam się Luna patrzyła na mnie bez emocji.
-Sus ja cie KOCHAM - wyznał.
-Dobrze dam ci szanse - wstał i namiętnie pocałował. Luna była dziwna, ale potem życzyła nam powodzenia w związku. Nie wiedziałam czy dobrze zrobiłam, czuje się tak jak bym zdradziła Cedrika, ale przecież nie jesteśmy razem....
NO i są oficjalnie razem i jak cieszycie się?
Postaram się jak najwięcej zrobić dziś rozdziałów.... Do nwxta
                                         QueenRawenclaw

I nic nas nie rozłączy... //Cedrik Diggory Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz