Aby: " 'neața, ursuleț!"
J: ""Mi-ai zis "ursuleț"? Mi-ai dat tu prima mesaj?"
Aby: "Eh, mă plictiseam. Şi nu, nu îți dau mesaj când mă plictisesc, dar toată noaptea m-am gândit la nişte întrebări pentru întrebările zilnice."
J: "Ascult sau citesc."
Aby: "Ha-ha, am uitat să râd."
1. Ai mai avut până acum obsesii pentru minore?
2. Sursele prin care afli lucruri despre mine, îmi sunt cunoscute?"J: "Bune întrebări.
1. Nu, nu am avut. Să nu crezi că îmi plac minorele în general, dar tu eşti o excepție.
2. Poate. Mai mult sau mai puțin."Aby: "Cât de secretos poți fii. Spune-mi dacă o să te cunosc vreodată."
J: "Normal."
Aby: "Când?"
J: "Nu ştiu când. Mai aşteaptă iubire. Crede-mă că sunt şi eu nerăbdător."
Aby: "Chiar sunt, dragule. Vreau să văd cu cine vorbesc de aproape o săptămână."
J: "Ce este cu schimbarea asta bruscă?"
Aby: "Ce schimbare?"
J: "Înainte anunțai poliția dacă-ți dădeam mesaje, iar acum îmi dai tu prima mesaj şi îmi spui şi "ursuleț"."
Aby: "Dacă m-ai cunoaşte cu adevărat, ai ştii că după ce mă obişnuiesc cu persoana respectivă, îi dau eu prima mesaje şi mă interesez de starea sa."
J: "Asta nu înseamnă că nu te cunosc, dar efectiv mi se pare dubioasă schimbarea ta aşa bruscă de stare."
Aby: "Ştii prea bine că sunt bipolară."
J: "Ştiu asta, scumpo, dar nu mi se pare că este normal."
Aby: "Nici bipolaritatea nu este normală."
J: "Defapt, nici eu nu sunt normal. Normalitatea e naşpa."
Aby: "Da, ai dreptate."
J: "Mai vorbim. Am nişte treabă. În plus, am ceva de cumpărat. Te iubesc!"
Aby: "Nici eu."
***
Bună. Un nou capitol. Mai este puțin şi începe şcoala şi după nu sunt sigură că voi mai putea posta zilnic.
Sper să vă placă!
CITEȘTI
Mesaje anonime
Romance[ÎN CURS DE CORECTARE] "Cine eşti?" trimis la 23:56. "Nu-mi pot dezvălui identitatea secretă, scumpo." trimis la 23:57 "Atunci, nu are rost să vorbim." Trimis la 23:58.