Răsfoiesc foile mânjite cu cerneală şi las lacrimi să alunce pe obraji. Vorbesc cu el de ceva timp şi totul a fost o minciună. Telefonul îmi vibrează, dar îl ignor şi continui să citesc ce scriam acum ceva timp.
Uşor-uşor amintirile îmi revin şi parcă trăiesc prin momentele trecute din viața mea. Îmi amintesc de Julian, şi cum un domn l-a împuşcat, cum mi-am pierdut conştiința şi cum am ajuns pe patul de spital.
Aby: "Tu eşti bărbatul care l-a împuşcat pe Julian?"
Trimit mesajul fără să-mi dau seama când mobilul a ajuns în mâna mea şi fără să realizez faptul că am tastat rapid această întrebare ce mă macină. Cred că el este, şi dacă crede că mă duce cu zăhărelul se înşală.
Anonim: "Ce-ți venii? Ți-ai adus aminte?"
Urăsc faptul că de multe ori îmi răspunde cu întrebări. Este oribil şi mă simt groaznic.
Aby: "Spune."
Aştept un răspuns de la el, în timp ce trântesc jurnalul pe jos şi urlu în pernă.
Anonim: "Am sperat că nu o să ajungem niciodată la ziua asta. Era imposibil, sunt fraier dacă am crezut că nu se va ajunge. Viața mea este ruinată. Te iubesc, Abygail! O să-mi lipseşti."
Aby: "Ce prostii vorbeşti? Deci tu l-ai omorât. Eşti un criminal. Şi țineam la tine."
Anonim: "Măcar să-ți spun un ultim lucru."
Aby: "Da, un ultim lucru pentru că după îți dau block definitiv."
Anonim: "Şi eu după mă sinucid."
Nu pot să cred că mă amenință şi într-un astfel de mesaj, nu credeam că îndrăzneşte să se dramatizeze şi în momentul ăsta.
Aby: "Vorbeşti prostii. De ce să te sinucizi? Nu voi alerta poliția, ok?"
Cred că răspunsul meu l-a uşurat.
Anonim: "Pentru că te iubesc, doamne. Nu pot să nu vorbesc cu tine, şi eu care plănuiam să ne vedem, să... ."
Aby: "Gata, nu este sfârşitul lumii. Mai există miliarde de fete pe pămânutul ăsta."
Anonim: "Dar nimeni nu are zâmbetul tău, chipul tău, corpul tău, inima ta şi nici acei ochi pătrunzători. Nici un om, niciodată nu va fii tu."
***
M-am gândit să postez capitole mai des şi mai scurte, cu mai multe mesaje pentru ca până la urmă asta se află la baza cărții.
CITEȘTI
Mesaje anonime
Romance[ÎN CURS DE CORECTARE] "Cine eşti?" trimis la 23:56. "Nu-mi pot dezvălui identitatea secretă, scumpo." trimis la 23:57 "Atunci, nu are rost să vorbim." Trimis la 23:58.