Capitolul 27.

97 2 0
                                    

?: "Încă puțin şi renunță de tot la Julian. Mai ales după ultima conversație."

?: "Super. O să scoatem mulți bani după ea."

?: "Ai dreptate. Adevărul este că sunt şanse să fiu cu adevărat îndrăgostit de ea. Am petrecut multe vorbe, câteva întâlniri şi sute de apeluri telefonice."

?: "Doamne, te comporți ca adolescenții ăia plini de iubire. Te credeam altfel."

?: "Poate dacă ai ştii şi tu ce înseamnă să iubeşti, să fii în stare chiar şi să îři dai viața pentru acea persoană. Şi da, sunt altfel. Doar nu o să crezi că acum renunț la plan, pentru Abygail. E doar o fată. Pe planetă sunt multe fete."

?: "Mda, poate că sunt mai experimentat ca tine. Dar asta nu contează, îmi place că gândeşti ca înainte. Aşa te vreau."

?: "Aşa mă vreau şi eu. Cât timp mai sunt nevoit să port discuții cu ea? Adică de cât timp mai ai nevoie pentru a pregăti totul?"

?: "Sincer, nu am nicio idee. Nu ştiu cum să pregătesc o nuntă de la zero, şi nici invitații nu sunt clar."

?: "Îi place roz, îi plac tricourile perfect călcate şi în special albe, deci la rochie nu va fii o problemă. Îi plac plimbările în aer liber."

?: "Dar nu vrei nunta de vis? Pe care şi-o doreşte, eventual? Viitorul ei soț împlineşte şaizeci şi cinci ani, Eric."

*******
Am revinit în forță, simțind lipsa scrisului.

Mesaje anonime Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum