Capitolul 25.

110 3 2
                                    

Julian: "Scumpo, vreau să vorbim. Față în față. Este important, este vorba despre noi."

Aby: " "Noi", nu există. Te rog frumos, nu avem motiv de discuții."

Julian: "Atunci, ce spui? Prin mesaje?"

Aby: "Dacă purtăm această conversație, mă laşi? Pentru totdeauna."

Julian: "Uite, nu pot să spun "da", pentru că aş minți."

Aby: "Atunci nici chestia aia despre care îmi ziceai nu este importantă. Te rog să mă laşi. Te rog."

Julian: "Să ştii că am nişte poze cu tine. Nişte poze, pe care nici măcar tu nu ai vrea să le vezi."

Aby: "Despre ce vorbeşti? Şi cumva mă ameninți?"

Julian a trimis cincisprezece poze.

Aby: "De unde ai astea? Ştii că te pot duce la poliție pentru hărțuire, nu?"

Julian: "Îmi aminteşti de primele zile când ți-am dat mesaj. Erai exact la fel. Cuvântul "poliție" pentru tine este şi era banal. În plus, nu cred că ai vrea ca mama ta să ştie cum ne-am cunoscut, zic."

Aby: "Ba nu este banal. Dar ştii câți ani poți sta după gratii? Uite că, chiar o să mă documentez, să fiu sigură că tu, cel puțin vei putrezi pe una din băncile ălea."

Julian: "Eu cred că ai o problemă serioasă la cap."

Aby: "Atunci crezi prost."

Julian: "Totuşi, de ce mai vorbeşti cu mine dacă mă urăşti aşa de rău?"

Aby: "Nu este treaba ta."

Julian: "Dar ce am făcut aşa rău încât să nu mă suporți?"

Aby: "Lucrezi într-o mafie şi vrei să te consider un sfânt?"

****

Acest capitol îi este dedicat în totalitate lui Julian.

Sper să vă placă❤

Mesaje anonime Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum