Ziua 9.
J: "Ți-a mers planul tău?"
Aby: "Da. Nu se mai vorbeşte absolut nimic de mine. Când trec pe lângă colegi vorbesc normal cu mine şi parcă nu s-a întâmplat nimic cu mine."
J: "Aşa sunt oamenii. Bârfesc ceva, până apare altă bârfă."
Aby: "Da, ştiu."
J: "Mâine se fac zece zile de când vorbim."
Aby: "Apreciez că ştii."
J: "Cum nu aş ştii?"
Aby: "Nu ştiu, zic şi eu. Orice e posibil."
J: "Mâine seară o să ne vedem."
Aby: "Da? În sfârşit aşteptarea mea ia sfârşit în mai puțin de douăzeci şi patru de ore."
J: "Se pare că nerăbdarea ta era imensă."
Aby: "Păi, cred că am început să țin la tine, scumpule."
J: "Eu te prețuiesc de mult timp. Iubirea pe care ți-o port de cinci ani, este una imensă. Voiam să-ți simt brațele mici înfăşurate în jurul trupului meu. Să-ți simt buzele dansând peste ale mele, şi râsul haotic umplând camera."
Aby: "De cinci ani? De cinci ani mă spionezi? Te-aş putea preda la poliție, scumpule."
J: "Unde ar fii dovezile?"
Aby: "Aceste mesaje. Tocmai ai spus. Şi asta dovedeşte destul."
J: "Nu dovedeşte absolut nimic. Şi dacă până acum nu ai fregventat secția de poliție, nici de acum nu o vei face. Ai zis că ai început să mă prețuieşti."
****
Încă un capitol şi urmează marea lor întâlnire. Sunt super încântată că am reuşit să strâng atâtea vizualizări şi voturi. ❤
Sper să vă placă ♡
CITEȘTI
Mesaje anonime
Romance[ÎN CURS DE CORECTARE] "Cine eşti?" trimis la 23:56. "Nu-mi pot dezvălui identitatea secretă, scumpo." trimis la 23:57 "Atunci, nu are rost să vorbim." Trimis la 23:58.