Anonim: "Iubito, scumpo. Cum te mai simți? Cum mai eşti? Ai ieşit din spitalul ăla infect?".
Aby: "Nu sunt interesată. Am iubit."
Anonim: "Cum adică ai iubit? Am crezut că o să mă aştepți. Parcă mă iubeai, parcă..."
Aby: "Julian. Încetează cu nebuniile astea. Nu te vreau în viața mea şi gata. Tu eşti nul pentru mine."
Julian: "Cine e iubitul tău? O să-l distrug. Nu-i de glumă cu mine, fetițo."
Seen la 12:34
*
Aby: "Ghici cine mi-a dat mesaj."
Eric: "Cine?"
Aby: "Julian."
Eric: "Pe bune? Ce vrea?"
Aby: "A zis că o să te distrugă. Nimic ciudat. Adică a început conversația cu chestii romantice, eu răspunzându-i că nu sunt interesată. Şi ghici ce? Mi-a dat din nou mesaj cu anonim. Băiatul ăsta este un laş."
Eric: "Cum adică...să mă distrugă? Ce i-ai zis?"
Aby: "Adică nu a zis că te distruge pe tune. A zis că-l distruge pe iubitul meu. Dacă nu află că eşti iubitul meu este totul perfect, în caz contrar, eşti mort."
Eric: "Ce optimistă eşti. Pe bune? Vrei să mor?"
Aby: "Nu te impacienta atât. Doar nu are cum să afle. În plus, nu o să ne vedem un timp, sau când ajung la facultate te muți cu mine în clasă, doar ca să ne vorbim sau ceva. Ce facultate ai zis că ai făcut?"
Eric: "În caz că nu eşti conştientă, tehnologia a avansat, şi poate intra cu uşurință în mobilul tău, să vadă pozele, conversațiile şi NUMELE MEU."
Aby: "Da, la asta nu m-am gândit. Cred că o să vorbim de pe un alt telefon. De pe vechiul meu Samsung, care este mic şi spart, şi nu ştiu dacă merge. Sau de pe mobilul mamei mele. Şi şterg conversațiile după."
***
În curând am tezele, adica vineri la română. Deci, cred că, cu un nou capitol voi revenii sâmbătă.
Sper să vă placă!❤
CITEȘTI
Mesaje anonime
Romance[ÎN CURS DE CORECTARE] "Cine eşti?" trimis la 23:56. "Nu-mi pot dezvălui identitatea secretă, scumpo." trimis la 23:57 "Atunci, nu are rost să vorbim." Trimis la 23:58.