Capitolul 48

28 3 0
                                    

Dacă să iubești înseamnă să te distrugi, atunci prefer să mă lipsesc de sentimentul ce te urcă pe
culmile plăcerii, apoi te trântește ca pe o cârpă într-o groapă.

Îl iubesc pe Aiden nespus. În el am văzut viitorul.

Gândul că m-a înșelat cu fetișcana asta mă face să urlu, să bușesc și să trântesc tot. Mă simt goală. Simt că ceva s-a rupt și a dispărut pentru infinit. Toată lupta din ultima lună cu mine însumi, toată suferința, tot ce am îndurat! În zadar.

După ce sora mai mică a băiatului ce mă ține captivă aici de ceva timp părăsește încăperea, ies de sub pat. Mă scutur de praf, apoi mă așez ca să iau o hotărâre asupra a ceea ce trebuie să fac. Cel mai bine este să fug, să încerc să evadez din casa aceasta. Din păcate, nu suntem în jocurile video și nu am vieți infinite, așa că trebuie să fac un plan, din care să ies vie și sănătoasă.

Trebuie să iau un telefon. Pot să îl iau chiar pe al lui Alexander, dar mai mult ca sigur acesta are parolă. Nici să dau ochii cu el nu este o idee bună, așa că renunț rapid la obțiunea aceasta. Poate dacă vorbesc cu sora acestuia și ea mă înțelege și-l sună chiar pe Aiden. Deși, prefer să sune la poliție. Vreau să o termin cu băiatul ăsta!

Un ciocănit ușor în ușă mă aduce cu picioarele pe pământ. N-apuc să mă ascund că intră o tânără, îmbrăcată într-o ținută sobră, tipic celor de servitoare. Are părul prins în coc la spate și o tavă plină cu bunătăți în mâini.

-Domnișoară, v-am adus gustarea! Anunță aceasta fără să privească spre mine.

Când ridică privirea, scoate un sunet ciudat, apoi așază tava pe noptieră. Mă analizează din cap până în picioare, apoi zâmbește cald.

-Trebuie să fiți Abygail, iubita lui Alexander! Eu sunt Kate, spune.

-Ăm, chiar eu! Vreau să vorbesc ceva cu dumneavoastră!

-Desigur, s-a întâmplat ceva? Alexander vă caută și m-a rugat să-i spun dacă vă găsesc!

-Da, s-a întâmplat. Mai întâi trebuie să închideți ușa, spun, iar aceasta face întocmai.

Zâmbesc ușurată.

-Uitați, știu că o să sune ciudat, dar sunt răpită! Am nevoie urgent de un telefon să sun pe cineva! Vă rog din suflet!

-Păi știți, Alexander...

-Vă implor! Vă implor!

Se întristează și îmi prinde mâna în palmele ei. Știu că-i este supusă lui Alexander și familiei lui, dar asta este ultima mea speranță!

-Vă știu povestea! Fiica mea a auzit o conversație între băiat și tatăl său. Vă descriau drept o femeie superbă și chiar nu s-au înșelat!

-Vor să mă folosească! Vă rog! Am un iubit! Am părinți! Probabil aceștia sunt disperați!

-Nu pot să fac așa ceva. Dacă aceștia află, o să ajung în stradă! O țin pe fata mea la școală și în plus sunt gravidă, trebuie să nasc într-un loc cald!

Privesc spre burtica ei, ce este deja vizibilă. Probabil este însărcinată în cinci-șase luni.

-Vă salvez și pe dumneavoastră! Promit!

-Ești tu sigură că planul ăsta o să funcționeze? Întreabă nesigură, apoi privește în jos.

-Trebuie! Este ultima mea a șansă!

-Bine, spune și-mi întinde un mobil cu butoane.

Tastez rapid numărul lui Aiden, pe care mi-l amintesc vag. Îmi doresc mult de tot să-l uit pentru ce a făcut, dar am decis să nu implic și poliția în toată tărășenia asta. Este prea periculos.

Răspunde după două tonuri.

-Alo, da?

Vocea sa îmi provoacă o stare de euforie.

-Aiden? Întreb, deși sunt sigură că e acesta. Sunt eu, Abygail, continui când văd că nu zice nimic

-Știam eu! Știam eu!

-Poftim?

-Știam eu că trăiești! Unde ești? Cum ai reușit să suni?

-Nu am timp acum, sunt acasă la Alexander! Mă ține în casă, ajută-mă, te rog!

-Sigur, mai ai puțină grijă de tine! Te iubesc!

Cele două cuvinte fac ca două lacrimi să alunece alene pe obrajii mei roșii de la emoții.

-Și eu, șoptesc, apoi închid apelul.

Îi întind telefonul lui Kate, apoi îmi șterg lacrimile.

-Du-mă la el! O să pară că m-ai găsit!

-Imediat!

Mă prinde ușor de mână și mă conduce pe holul lung, până în fața unei uși albe. Bate ușor, de două ori, iar după ce primește confimarea de a intra, apasă pe clanță.

-Mă scuzați, am găsit-o.

-Kate, ce surpriză! Sunt tare mândru de tine!

**********

Un capitol scurt, dar cu puțin mai multă acțiune decât în precedentele!

Lectură plăcută and be safe!❤️

Mesaje anonime Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum