Capitolul 8.

292 10 3
                                    

Ziua 8.

J: "Cum te mai simți?"

Aby: "Astăzi la şcoală a fost şi mai naşpa. Profesoara de matematică a râs de mine o dată cu, colegii mei şi eu am zis că jur că nu o să mai fiu vreodată atentă la ora ei."

J: "Şi nu te-a dus la director?"

Aby: "Nu m-a auzit din cauza râsului ei oribil. Parcă era nebună. Ce parcă? Este nebună."

J: "Şi, cum crezi că vei trece peste asta?"

Aby: "Sincer, am încercat şi sfaturile tale şi au funcționat cât de cât. Nu mai sunt aşa de atentă la detaliile adăugate despre povestea asta falsă. Şi, m-am gândit să pun şi eu pe net un zvon fals despre Mackenzie. Astăzi am făcut o poză când vorbea cu Jimmy Kennedy şi sunt sigură că asta o să mă ajute enorm. O să treacă zvonul fals despre mine. Mai ales că ea este super cunoscută în şcoală. O să se rezolve toată tărăşenia asta, simt."

J: "Să sperăm. Şi, nici ieri nu mi-ai pus întrebările. Se pare că nici azi nu le aduci în discuție."

Aby: "Consider că toate o să se afle la timpul lor. Ştiu destule despre tine încât îmi pot da seama că eşti un om bun. Voi afla curând cum te numeşti, ne vom vedea şi poate o să rămânem prieteni."

J: "Doar prieteni? Eu vreau mai mult, sincer. Dar nu te grăbesc."

Aby: "Lasă timpul să le rezolve pe toate, dragule."

****

Ştiu că ăsta este un capitol ceva mai scurt, dar mai este foarte puțin până începe adevărata acțiune şi sincer, nu vreau să dezvălui prea mult.

Mesaje anonime Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum