Ziua 1.
Mesajul primit de la o sursă necunoscută acum câteva secunde, a făcut-o să se simtă pe Abygail super ciudat.
Anonim: "Bună. Cum te mai simți?"
Aby: "Cine eşti?"
Anonim: "Nu-mi pot dezvălui identitatea secretă, scumpo."
Aby: "Atunci nu are rost să vorbim."
Anonim: "Ba chiar are."
SEEN
"Acum nu mai răspunzi?"
"Îmi place sutienul tău crem."
"Mai bine rochia aia neagră, aia roz e naşpa. Nu-ți dezvălui atât de mult sânii."Aby: "CUM MĂ VEZI?"
Anonim: "Nu trage perdelele. Nu are rost. Te văd peste tot."
Aby: "Doamne, dacă nu încetezi, o să contactez poliția. Clar?"
Anonim: "Ba nu, nu o să faci asta. Ştiu că vrei să vorbeşti cu mine. Ştiu multe. Dacă mă dai pe mâna poliției, nu o să fie deloc ok, crede-mă."
Aby: "Eşti Erick? Sau Elvir? Tamara? Mishel? Valeria?"
Anonim: "Nu, nici unul din prietenii tăi. Adică clar din cei mai buni. Şi nu, nu sunt Ymir. Şi nici Clara, stai liniştită."
Aby: "Cum? Cum ştii toate astea?"
Anonim: "O să te mire câte ştiu, aşa că nu dezvălui tot de o dată. Şi nu te mai gândii cine sunt. Nu are rost. Nu are rost nimic."
Aby: "Atunci nu are rost nici să vorbim, nu?"
Anonim: "Ba are. Crede-mă am prins tot curajul din lume să-ți dau mesaj."
Aby: "Lasă. Eu mă culc. Noapte bună!"
Anonim: "Mai întâi, trage din nou perdelele. Nu vreau să te vadă şi altcineva aşa. Noapte bună! Te iubesc!"
****
Da, am căutat să schimb un pic stilul meu. Vreau să încerc şi altceva, aşa ca am zis să încerc să scriu mult căutatele cărți 'anonime'.
Primele capitole nu o să fie prea lungi, deoarece nu vreau să introduc acțiunea aşa repede.
CITEȘTI
Mesaje anonime
Romance[ÎN CURS DE CORECTARE] "Cine eşti?" trimis la 23:56. "Nu-mi pot dezvălui identitatea secretă, scumpo." trimis la 23:57 "Atunci, nu are rost să vorbim." Trimis la 23:58.