Capitolul 7.

283 9 3
                                    

Ziua 7.

J: "Ce faci, draga mea?"

Aby: "Uite tocmai ce am ieşit de la duş, tu?"

J: "Uite mă uitam la televizor şi butonam telefonul. Nu eram sigur dacă să vin pe la tine, sau nu."

Aby: "Cum vrei tu. Când o să te pot vedea?"

J: "Curând."

Aby: "Curând câteva zile, sau curând câteva săptămâni?"

J: "Curând, curând."

Aby: "Aha."

J: "Te-ai supărat, scumpa mea?"

Aby: "Poate."

J: "Poate da sau poate nu?"

Aby: "Poate, poate."

J: "Da, clar eşti supărată."

Aby: "Da, sunt. Fiindcă mă tratezi naşpa. Să ştii că nişte scuze amărâte nu rezolvă nimic. Tu nu rezolvi nimic."

J: "Înțelege că deocamdată nu suntem pregătiți să ne vedem. Eşti pregătită să mă vezi? Să-mi vezi trupul? Eşti pregătită să treci peste astea?"

Aby: "Ai dreptate. Nu, nu sunt. Chiar nu sunt. Nu sunt pregătită să mai vorbim."

J: "De ce te comporți aşa copilăreşte?"

Aby: "Fiindcă sunt un copil."

J: "Nu mi se pare că eşti în toate conversațiile. Ab, tu nu eşti aşa. Ce este cu tine?"

Aby: "Află singur."

J: "E vorba de Mackenzie? Da, este nesimțită dar important e să nu-i spui că este adevărat. Este un zvon, este o minciună."

Aby: "Ştiu. Dar nici prietenii mei nu mă cred. Acest zvon fals i-a hipnotizat. Ia ore nu vrea nimeni să stea cu mine în bancă iar pe hol, când trec râd toți de mine."

J: "Zvonurile apar şi dispar. Şi despre mine erau zvonuri şi ghici ce? Zâmbeam şi treceam mai departe. Nu îi ascultam râzând. Purtam căştile mereu la mine şi astă mă ajuta extraordinar de mult. Până venea profesorul la ore le aveam în urechi, când pleca, însă în ore nu."

Aby: "Dar mie mi-e frică să nu afle directorul. După pot fii exmatriculată."

J: "Dacă cineva îți va face rău, eu voi fii acolo să-i întorc gestul."

***

Vă mulțumesc enorm că-mi citiți cartea, chiar dacă nu sunteți extraordinari de mulți, pentru mine înseamnă enorm.

Sper să vă placă!

Mesaje anonime Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum