Gizli Neşe (39. Bölüm)

466 53 10
                                    

Yorgun bedenlerin gece olması, bir silaha mermiydi. Gökyüzüyü delen mermilerin siyah-i bir hayal biriktirmesi nefeslerin ölümünden akan bir rüzgarın buğulu bir cama vurmasıyla ölü bedenlere mavimsi bir hayal çizer.

Siyahın ölüm olduğu yerde mavi nefestir. Nefes akıtan o rengin gökyüzünde ki mezarlara gömülmüş bütün yıldızları tekrar ışıldatması siyahın parlamasına sebeptir. Korku siyahın içinde gömülü bir his iken parlayan gecenin içinde yıldızların arasına sıkışır ve olduğu yerden çıkmanın getirdiği rahatlıkla insan bedenini kasar.

İnsanda ki korku şu an benim hissimdi.

Kayla' nın söylediği yere Alkım, hızlı bir şekilde sürdüğü arabayla gelmiş ve şu an durduğu yerde arabadan inmişti. Kimse yoktu. Ben arabada otururken korkuyla etrafı süzüyor, Kayla' arıyordum.

Allah aşkına bizi bu konuma çağırıp kaybolmasında ki sebep nedir?

Alkım, arabanın kapısını araladı ve koltuğuna oturdu. Garip duruyordu.
"Ne? " diye sordum korkuyla elinde ki telefona baktım. Bu Kayla' ya aitti. "Ne oldu? "

Sonra Alkım' ın elinde ki telefon çalmaya başladı.

Alkım elinde ki telefona bakmadan hızla açtı ve kulağına götürdü. Dinledi...
Dinledi...
Yalnızca dinledi ve telefonu kapattı.

Yutkundum, elimi kalbimin üzerine götürdüm ve korkarken ne denli hızlı attığının farkındalığı ile "Alkım, neler oluyor? " diye sordum.

"Kayla yok. " diye konuştu, sonra arabasını tam çalıştırıyordu ki bir motosiklet yanımızdan geçip hemen önümüzde durdu. Alkım kaş çatıp arabadan inerken beni burda kalmam konusunda uyarmıştı.

AZRAİL (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin