Multimedia...
Soğuyan bir düşün içinde, kendime bir mezar kazıdığımda kefenimi Alkım' a sardım. Benim yokluğum, onun varlığına ihanet olurdu. Onun bu hayattaki varlığı da, benim yokluğumda bir hiçe karşılıktı. Onun gözlerinin içine bakarken ölümün bize getirdiği sessizliğin kaybolmasına izin verdim.
"Kör bir resmin içinde buluyorum kendimi. " Gözlerimden gözlerine çizilen bilmem kaçıncı cümlenin altını çizdim. "O resimde hem varım, hem yokum. " Güneşin batışına denk gelen bu saatlerde, sözlerimi yutmaya hiç niyetim yoktu. " O resimde beni Anka olarak görüyor olduğunu hissediyorum. " Sonra, onun konuşmasını beklemek isterken buldum kendimi. Belki, yine bana bağırıp onunla, kendimi kıyaslamam gerektiğini yüzüme vuracaktı.
"O resimde Kayla var gibi. "
Yutkundu. Bir anda elini arka cebine attı ve siyah bir cüzdanı masanın üzerine bıraktı. Büyük ihtimalle bu cüzdana bile bir servet dökmüş, kendisine yakışmasını sağlamıştı. Masanın üzerine bıraktığı cüzdanı bana doğru itti ve konuştu.
"İçindeki fotoğrafı çıkar! "
Sesinde oluşan sert tınıyı seçtiğimde yine onu sinirlendiren bir konuya imzamı attığımı hissettim. Gözlerinin gazabından kaçan gözlerim cüzdanı buldu. Elimi cüzdana dokundurduğumda, onun bakışları altında cüzdanı iki yana ayırdım. Bir anda gördüğüm, fotoğraf ile dudaklarım aralandı.
Anka çok güzeldi.
Kumral saçları ona özelmiş gibi omzuna dökülüyor, kahverengi gözleri gülüşüne ihanet etmezcesine parlıyordu. Yanakları tıpkı benim gibi şişme olduğundan çok daha güzel görünüyor ve yıldızların kıskanmasını sağlıyordu.
Anka, kahverenginin gözünde bu denli güzel durmasını Alkım' a borçluydu.
Anka, çok güzel kızdı.
Anka, Alkım ile birlikte çok daha güzel bir kız olmuştu.
Neden böyle hissettiğimi bilmeden, fotoğrafı çıkardım. Elime aldığım fotoğrafa bakarken, kendime kızmak isteyeceğim kadar net bir gülümsemeyi yüzüme yerleştirdim.
"Çok güzelsiniz." Alkım' ın, sert bakışları kamerayı döverken, Anka bir çocuk edasıyla gülümsüyor ve Alkım' ın bakışlarını gizlemeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRAİL (TAMAMLANDI )
FantasyAzrail' in insan oluşunu anlatan mürekkep, kararırken aşkı mırıldanıyor... Kapak tasarımı; İrkeladeyna