Bir kız çocuğu bağırdı; " Kimsin sen? "
Durdum... Gözlerim karşımda duran adamı izlerken gözlerimi kırpıştırıp yerde duran cam parçasına baktım.
Bir kız çocuğu bağırdı; "Kimsin sen? "
Zaman aktı, gözlerim şaşkınlığı yaşarken bir gecenin avcumun içine saklandığını hissettim. Karşımda ki adam bana baktı, ruhum zamana zincirlendi ve ben karşımda ki adamın zihnini okumaya devam ettim.
İntihar etmeye yeltenen bu adam zihninde benimle bir hayat kurmuştu, bu adam beni hayatına almış hatta beni katil yapmıştı. Dudaklarımdan bir şaşkınlık nidası dökülürken karşımda ki adamın ayağa kalktığını gördüm, onunla birlikte ayağa kalktım. Ne yapacağını izlediğim esnada elini saçlarına daldırdı, yok olduğu zamanın içinde ağlayan beni izledi.
Zihni hala bu ana gelmemişti.
"Neler oluyor? " dedim, sesim titriyordu.
"Neler oluyor? " dedi, sesi olmaması gerektiği kadar netti!Bir an kendime bakmak istedim, zamanın içinde kendimi izlemek ve bu adama aşık olduğum zamanları bu kadar net hissettiğim için kendime kızmak istedim. Ben bu adamın zihninde yaşattığı anlara haps olduğumda asla kendim olmak istememiş ve asla kendi hayatıma dönmek istememiştim.
"Sen beni görüyor musun? " diye sordum, uçurumun kenarında durdu. Nefesi rüzgara karışırken zihninde o evin önünde oturan kız canlandı.
"Alkım, ne olur beni bırakma! " Çaresizce etrafıma baktım, evin önünde kimse yoktu evde katili olduğum adam yatıyordu ve ben şu an acı çekiyordum. Acı çektiğim anda kimseler yoktu, kimseler bana el uzatmıyor ve ben diz üstü çök.üs bir şekilde neler olduğunu anlamaya çalışıyor, ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRAİL (TAMAMLANDI )
FantasyAzrail' in insan oluşunu anlatan mürekkep, kararırken aşkı mırıldanıyor... Kapak tasarımı; İrkeladeyna